printlogo


کد خبر: 231850تاریخ: 1400/4/13 00:00
جدال لک با مظاهری در اینستاگرام
نیاز به شاه و وزیر نیست، کارو یاد بگیر!

حامد لک و رشید مظاهری در اینستاگرام به شکلی غیر مستقیم اما محسوس به جان هم افتاده‌اند و با استوری‌هایی معنادار از خجالت هم در می‌آیند.
دو روز قبل رشید مظاهری استوری کنایه آمیری خطاب به پرسپولیس منتشر کرد که ابتدا با واکنش مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس مواجه شد. مظاهری که این روزها نیمکت نشین شده و شاهد کلین شیت‌های سید حسین حسینی است دنبال جمع‌آوری محبوبیت از طریق اینستاگرامی است پس جمله ای که سال قبل برای احسان حاجی‌صفی همبازی‌اش در تراکتور استفاده کرده بود را دوباره در یک استوری دیگر به کار برد: «تو بازی شطرنج اگه مهره وزیر رو از یه سری افراد بگیری، کیش و مات میشن، چون بدون وزیر بلد نیستن بازی کنن.»
در جواب این طعنه، کاوه علی اسماعیلی مدیر روابط عمومی پرسپولیس در استوری اینستاگرامی‌اش نوشت: «زمان نقل و انتقالات نیم فصل التماس می‌کردی بیای پرسپولیس. حالا صحبت از وزیر و وکیل می‌کنی؟ مثل یک جنگجوی جوانمرد مبارزه کن.»
اما جدال اصلی با استوری حامد لک ادامه پیدا کرد که نوشته بود: «تو کشور ما آدما به حرفایی که میزنن ایمان ندارن تو خلوتشون. ولی برای اینکه یه قشری رو خوشحال کنن، حرف میزنن، بعد میگن ما نان به نرخ روزخور نیستیم.» او این طعنه را با عبارت «نیاز به وزیر و شاه هم نیست، کارو یاد بگیر» همراه کرد تا مشخص شود منظورش به دروازه بان استقلال است.
این استوری با واکنش رشید مظاهری مواجه شد: «نون به نرخ روزخور توی چند حرکت آخر مشخصه. اونم فقط با وزیر، بدون وزیر نمیشه. اندازه در حد یه سرباز قربانی توی شطرنج.» مظاهری استوری‌اش را به این شکل خاتمه داد: «توی مکتبی که هستم، بیشتر از این دیگه لازم نمی‌بینم صحبت کنم. از اسب افتادیم، از اصل که نیفتادیم.»
 

Page Generated in 0.0048 sec