printlogo


کد خبر: 231849تاریخ: 1400/4/13 00:00
بدون کمال و سرلک در مقابل خط میانی پنج نفره فولاد
بازی سه‌شنبه جنگ هافبک‌هاست

ایران ورزشی - بازی پرسپولیس و فولاد جنگ تمام عیار خط میانی دو تیم خواهد بود و این مسأله با در نظر گرفتن غیبت میلاد سرلک و کمال کامیابی‌نیا به عنوان دو هافبک برجسته پرسپولیس در مرکز زمین می‌تواند برای سرخ‌ها تا حدودی نگران‌کننده باشد. این در شرایطی که است که هر سه هافبک میانی پرسپولیس یعنی دو بازیکن نامبرده به علاوه احمد نوراللهی در بازی رفت در ترکیب اصلی بودند اما جدا از نتیجه که در نهایت به سود پرسپولیس شد تا حدی جنگ وسط زمین را به هافبک‌های فولاد باختند.
فولاد خط میانی قدرتمندی دارد و در حفظ و چرخش توپ از شرایط خوبی برخوردار است. آنها در بازی رفت چیزی حدود 55 پاس سالم بیشتر از پرسپولیسی‌ها دادند و در نهایت مالکیت توپ 53 به 47 به سود آنها بود ضمن اینکه تعداد شوت‌های‌شان هم بیشتر از پرسپولیس بود (10 به 6) اما در نهایت با شکست 2 بر یک از تهران دست خالی رفتند.
حالا خط میانی پرسپولیس بدون برخورداری از سرلک و کمال باید آماده مقابله با خط میانی قدرتمند فولاد شود. البته شرایط فولاد هم چندان جالب نیست. آنها در بازی با مس رفسنجان 13 بازیکن‌شان را به دلایل مختلف در اختیار نداشتند و بازی یک بر صفر برده را در وقت‌های تلف شده با نتیجه دو بر یک باختند. با این حال به نظر می‌رسد برخی از غایبان فولاد به بازی سه‌شنبه شب برسند و خط میانی این تیم با میری و عبدالله‌زاده در عقب و احمدزاده، پاتوسی و آبشک در جلوی آنها تشکیل شود و ساسان انصاری هم در نوک حمله بازی کند.
در این شرایط خط میانی پرسپولیس در هوای حدوداً 50 درجه‌ای اهواز در میانه تیرماه کار بسیار دشواری برای گرفتن بازی از خط هافبک فولاد و خلق موقعیت خواهد داشت که این جدال می‌تواند نقطه عطف بازی باشد.
 

Page Generated in 0.0049 sec