printlogo


کد خبر: 231848تاریخ: 1400/4/13 00:00
عبدی: در هندوستان برنده شدیم، شرایط اهواز که سخت‌تر از آنجا نیست
به دلم افتاده بود به مس گل می‌زنم
گلم زحمت کار تیمی بود و من در یک لحظه پاس خوب امید را با نفوذ از بین مدافعان مس به گل برتری تیمم تبدیل ساختم

گفت و گو
ناصرقراگزلو     
 
مهاجم پرسپولیس از شرایط قرارداد بلندمدت با پرسپولیس ابراز رضایت می‌کند. بازیکنی که از بعضی هجمه‌های وارد شده به پرسپولیس ابراز ناراحتی می‌کند اما با این وجود این موارد را عامل بازدارنده‌ای برای هدف اصلی تیمشان در پایان فصل نمی‌داند. او در رابطه با دیدار دشوارشان مقابل فولاد هم به شدت نسبت به برد تیمش ابراز خوشبینی دارد و معتقد است شرایط  دیدار آینده در مواجهه با سختی‌هایی که پرسپولیس سپری کرده و آنها را پشت سر گذاشته مانعی محسوب نمی‌شود. گپ و گفت خواندنی و اختصاصی ایران ورزشی با مهاجم جوان پرسپولیس که در دربی‌های اخیر و آسیا و رقابت‌های لیگ برتر گل‌های حساسی را به ثمر رسانده بخوانید.
 
از گلت به مس رفسنجان شروع کنیم که پرسپولیس را به صدر برگرداند و با توقف سپاهان مقابل فولاد فعلاً جایگاه تیمت را در صدر تثبیت ساخت.
 بله بازی در زمین چمن مصنوعی سخت بود اما بچه‌های ما با برنامه‌های کادر فنی‌مان خیلی خوب بازی کردند و خدا را شکر سه امتیاز حساس دیدار خارج از خانه را گرفتیم و خدا را شکر به صدر بازگشتیم. گلم هم زحمت کار تیمی بود و من در یک لحظه پاس خوب امید را با نفوذ از بین مدافعان مس به گل برتری تیمم تبدیل ساختم و خدا را شکر زحمت بقیه بچه‌ها را من تکمیل کرده و به قولی قرعه گل زدن به نام من خورد اما مهم سه امتیاز بود که آن را کسب کردیم نکته‌ای که بیشتر از هر چیز دیگری برای ما ارزش داشت. این نکته را هم فراموش نکنم که بگویم باور کنید قبل از بازی به دلم افتاده بود که گل می‌زنم و حتی این نکته را قبل از بازی با مس به چند نفر از دوستانم هم گفته بودم.
بعضی‌ها به تو ذخیره طلایی می‌گویند و لقب سولشر را به تو می‌دهند. در این رابطه چه صحبتی داری؟
اول از همه باید بگویم که من بازیکن پرسپولیسم و چه یک دقیقه بازی کنم و چه نود دقیقه وظیفه‌ام گلزنی است و تابع تصمیم کادر فنی هستم و هر طور آنها صلاح بدانند تابع تصمیم‌شان هستم اما بالاخره این هم یک واقعیت است که هر بازیکنی دوست دارد بیشتر بازی کند. با این وجود من سعی می‌کنم چه یک دقیقه بازی کنم چه نود دقیقه فقط بتوانم خواسته‌ها و انتظارات را برآورده سازم.
اما گلت از جانب بعضی‌ها مورد هجمه قرار گرفت و آن را هند دانستند!
 واقعاً نمی‌دانم چرا بعضی‌ها بدون دلیل و بدون کارشناسی دقیق انتقاد می‌کنند. در آن صحنه چند مدافع مس در کنارم بودند ضمن اینکه دروازه‌بان مس هم روبروی من قرار داشت. جالب است آنها که در یک متری یا چند متری من بودند بعد از گلم هیچ اعتراضی نداشتند چون گلم کاملاً سالم بود اما بعضی‌ها با اظهارات عجیب آن صحنه را که اصلاً هند نبود، هند تشخیص دادند.
این موضوع اما پایان هجمه داوری علیه پرسپولیس نبوده و از پنالتی که به سود گل‌گهر گرفته نشده هم انتقاد کردند!
چرا کسی در مورد گلی که گل گهر از روی ضربه ایستگاهی زد و بازیکن ما اصلاً در آن صحنه مرتکب خطا نشده حرفی نزد و به آن نپرداخت یا مثلاً بعد از دربی روی فرصت استثنایی که در اواخر بازی گیر من آمد و در آن صحنه با دروازه‌بان استقلال در موقعیت تک به تک قرار گرفتم حرفی نزد. صحنه‌ای که یک فرصت و موقعیت آشکار گلزنی را از تیم ما گرفت. فکر می‌کنم تیم ما با بازی‌ها و نتایجش قدرت خودش را ثابت کرده و در این رابطه لازم نیست من توضیح بیشتری بدهم چون در این سال‌ها قهرمانی‌ها و بازی‌های ما و قدرتمان عیان بوده است.
در مقابل فولاد در گرما و شرجی فعلی کم نمی‌آورید؟ چه بسا که سپاهان هم روی از دست دادن امتیاز تیمتان در اهواز حساب باز کرده است؟
 هدف ما گلات قهرمانی است و بعد از پوکر زدن در لیگ برتر و سوپر جام، کار ما از پوکر گذشته و فقط کسب پنجمین قهرمانی در لیگ ما را راضی کرده و به آرامش می‌رساند به همین دلیل قرار نیست برای قهرمانی در پنج هفته پایانی مقابل سپاهان کم بیاوریم و قافیه را ببازیم چه بسا که خوب می‌دانیم حالا تکلیف قهرمانی فقط دست خودمان است و ما هم اصلاً نمی‌خواهیم برتری منجر به قهرمانی‌مان را تحت هیچ شرایطی از دست بدهیم. در رابطه با بازی در اهواز هم باید بگویم ما در هندوستان در شرجی و گرمای زیادی بازی کردیم و دست پر از میدان خارج شدیم بنابراین هیچ مشکلی برای بازی در اهواز نداریم و فقط به کسب سه امتیاز فکر می‌کنیم تا به راهمان برای رسیدن به پنجمین قهرمانی متوالی ادامه دهیم.
با استقلال هم در جام حذفی باید بازی کنید. این قرعه را قرعه دشواری برای تیمتان نمی‌دانی؟
 فعلاً نمی‌خواهم راجع به این بازی صحبت کنم چون تمام حواسمان به بازی با فولاد معطوف است. پله به پله و بازی به بازی جلو می‌رویم اما این را بدانید که تمام هدف ما کسب سه گانه داخلی و ان‌شاءالله قهرمانی در آسیاست و با تیم خوب و پرمهره و کادر قوی‌ای که داریم و هوادارانی که همیشه دعایشان پشت سر ما بوده حتماً به این اهدافمان هم می‌رسیم.
 

Page Generated in 0.0054 sec