printlogo


کد خبر: 231846تاریخ: 1400/4/13 00:00
امیری به فولاد می‌رسد اما فیکس نیست
شریفی در ترکیب اصلی

ایران ورزشی - با توجه به حساسیت بازی سه‌شنبه شب پرسپولیس در اهواز، یحیی گل‌محمدی به تمام نفراتش در بهترین سطح نیاز دارد تا فولادی که برای کسب سهمیه آسیایی می‌جنگد را شکست دهد اما حداقل یکی از مصدومان سرخ‌ها به دیدار با فولاد نخواهد رسید و یک بازیکن محروم هم دارد.
 
همچنان با گلر جوان روی نیمکت
در شرایطی که همچنان خبری از بازگشت بوژیدار رادوشویچ به تمرینات پرسپولیس نیست تیم یحیی بدون دروازه‌بان ذخیره باتجربه در اهواز به میدان خواهد رفت. با احتساب دیدار سوپرجام مقابل تراکتور این چهارمین بازی متوالی خواهد بود که امیرمحمد یوسفی گل‌خواه گلر بلندقد اما جوان پرسپولیس با لباس شماره 34 روی نیمکت خواهد نشست.
این مسأله با در نظر گرفتن اینکه حامد لک از یکی دو ناحیه مصدوم است می‌تواند در بازی‌های فشرده آتی نگران کننده باشد.
 
نعمتی و امیری هستند، کمال نه
از بین سه بازیکن مصدوم عمده پرسپولیس سیامک نعمتی از بازی با گل گهر سیرجان به لیست برگشت و روی نیمکت نشست اما مورد استفاده قرار نگرفت. برای بازی سه‌شنبه شب با فولاد هم پیش‌بینی می‌شود وحید امیری وارد لیست شود اما بعید است کمال کامیابی‌نیا به این بازی هم برسد.
با در نظر گرفتن بازگشت وحید امیری شاید به نظر برسد او به ترکیب اصلی باز خواهد گشت و با حضور در دفاع چپ سعید آقایی را دوباره نیمکت نشین خواهد کرد اما احتمال این جابجایی زیاد نیست.
محرومیت سرلک و احتمال بازی شریفی
میلاد سرلک هافبک شماره 10 پرسپولیس با دریافت یک کارت زرد از داور بازی با گل گهر چهار اخطاره شد تا بازی با فولاد را به خاطر محرومیت از دست بدهد. با در نظر گرفتن این اتفاق این احتمال وجود دارد تا محمد شریفی در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار بگیرد و اولین بازی‌اش در ترکیب اصلی یکی از بازی‌های لیگ برتر را با پیراهن شماره 18 پرسپولیس تجربه کند.
 
تلاش برای محروم کردن کنعانی
با توجه به بلوایی که مدیریت باشگاه استقلال در خصوص محمدحسین کنعانی‌زادگان به پا کرده شایعاتی درباره محرومیت این بازیکن در رسانه‌ها به گوش می‌رسد که مشخص است این شایعات از کجا نشأت می‌گیرد و اساساً فیلمی که باشگاه استقلال به آن استناد کرده تا شکایت کند چگونه و با چه هدفی منتشر شده است. در عین حال اگر کنعانی محروم شود یحیی چاره‌ای نخواهد داشت تا از فرشاد فرجی در دفاع میانی کنار سیدجلال استفاده کند.
 
خبری از جوان‌ها نیست
با توجه به اینکه پرسپولیس برای هر بازی می‌تواند یازده بازیکن اصلی به علاوه 9 بازیکن ذخیره را اعلام کند اما یحیی در دیدار با گل گهر نام 8 بازیکن ذخیره را برای لیست اعلام کرد و با وجود مصدومیت کامیابی‌نیا و امیری از بازیکنان جوانی مثل علی خدایی در لیستش استفاده نکرد. برای بازی سه‌شنبه شب هم به نظر می‌رسد همچنان خبری از حضور بازیکنان جوان و امید تیم در لیست بازی با فولاد نباشد و تنها وحید امیری جایگزین میلاد سرلک خواهد شد تا سرخ‌ها با 19 بازیکن آماده این مسابقه شوند.
 

Page Generated in 0.0056 sec