printlogo


کد خبر: 231842تاریخ: 1400/4/13 00:00
سلیمانی: بدن فولادی‌ها افتاده بود ما گل زدیم
سال قبل به خاطر کرونا لطمه دیدم امـــا با مس رفسنجان جبـــران می‌کنم
سال قبل 7 گل برای سایپا زده بودم و برای خودم برنامه‌های زیادی داشتم اما چون هشت هفته آخر پارسال کرونای سختی گرفتم به همین دلیل نتوانستم روند موفقیتم را ادامه بدهم

گفت و گو
ناصرقراگزلو     
 
محمدرضا سلیمانی گلزن بلندقامت و فیزیکال تیم مس رفسنجان از برد باارزش تیمشان مقابل فولاد و به ثمر رساندن دو گل در وقت‌های تلف‌شده که یکی از آنها هم اتفاقاً توسط خودش به ثمر رسید با ایران ورزشی حرف می‌زند و توضیحات لازم را در قالب گفت و گو با ما مطرح می‌سازد.
 
چگونه باخت یک بر صفر‌تان مقابل فولاد را در دقایق تلف‌شده با دو گل تغییر دادید و بردی بزرگ را دشت کردید؟!
تیم ما بازی بهتری نسبت به فولاد ارائه داد و فشار زیادی را هم به تیم فولاد تحمیل کرد به همین دلیل فکر می‌کنم بدن فولادی‌ها در دقایق پایانی و وقت‌های تلف‌شده به نوعی افتاد و ما هم با استفاده از این ضعف تیم فولاد دو گل در دقایق تلف‌شده به آنها تحمیل کردیم و تیر خلاص را بر پیکر تیم خسته فولاد زدیم و بردی بزرگ و باارزش را کسب کردیم. جدا از خستگی من فکر می‌کنم شرایط آب و هوایی رفسنجان هم سنگین است نکته‌ای که مزید بر علت شد تا فولادی‌ها در دیدار خارج از خانه مقابل ما فشار شدیدی را متحمل شوند و نتوانند تا ثانیه‌های پایانی بازی شرایط دلخواهشان را به ما تحمیل کنند. خدا را شکر که بردیم و به شرایط‌مان در جدول سر و سامان دادیم تا امیدهایمان برای موفقیت‌های بزرگتر زنده بماند.
تیمتان واقعاً در این فصل تیم تاکتیکی و با برنامه‌ای نشان داده و به نظر می‌رسد جدا از مواردی که مطرح ساختی با برنامه خاص در هر بازی به پیروزی می‌رسید.
بله همه بازی مقابل پرسپولیس و بقیه حریفانمان را دیده‌اند. واقعاً فکر می‌کنم کسانی که بازی‌های مس رفسنجان را دیده یا آنها را دنبال می‌کنند خوب به این واقعیت رسیده باشند که برای هر دقیقه بازی‌های‌مان برنامه داریم و مربیان‌مان پلن‌های مختلف را بسته به شرایط حریفان‌مان و بازی‌ها برای تیم‌مان مد نظر قرار می‌دهند.
اما به نظر می‌رسد که رسیدن به سهمیه و کسب آن برای تیمتان در این فصل دشوار باشد.
نه اینطور نیست. ما در حال حاضر با فولاد فقط چهار امتیاز فاصله داریم و در صورتی که ما در بازی بعدی‌مان برنده شویم و فولاد مقابل پرسپولیس بازنده شود اختلاف ما با فولاد فقط به یک امتیاز می‌رسد. فاصله تیم‌ها به همدیگر خیلی نزدیک است و ما خیلی امیدواریم که بهترین رتبه ممکن را با تیم خوب و کادر فنی کاربلدی که داریم برای هواداران‌مان کسب کنیم و حتی برای کسب سهمیه هم چندان ناامید نیستیم و برای تیم‌مان و هواداران‌مان تا هفته پایانی تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم.
چندمین گل این فصلت را برای تیم مس رفسنجان به ثمر رساندی؟
گلی که به فولاد زدم سومین گل این فصلم برای تیمم بود.
چرا اینقدر کم برای تیم مس رفسنجان به عنوان مهاجم گل به ثمر رسانده‌ای؟!
من در نیم‌فصل دوم به تیم مس رفسنجان پیوستم و سه چهار بازی اول نیم‌فصل دوم را هم در این تیم بازی نکردم‌ با وجود این در چند بازی نه چندان زیادی هم که به میدان رفتم سه گل در لیگ زدم. در دیدار مقابل فولاد هم به عنوان بازیکن جایگزین به میدان رفتم اما خدا را شکر که یکی از گل‌های تیمم مقابل فولاد را به ثمر رساندم و شرمنده کادر و هوادارانمان نشدم.
زمانی در تیم سایپا هم گل‌های خوبی می‌زدی اما چطور شد که فصل قبل به یکباره نوار گلزنی‌ات پاره شد و کمتر از تو شنیدیم؟
سال قبل 7 گل برای سایپا زده بودم و برای خودم برنامه‌های زیادی داشتم اما چون هشت هفته آخر پارسال کرونای سختی گرفتم به همین دلیل نتوانستم روند موفقیتم را ادامه بدهم. این مسأله موجب شد تا کمی از یادها خارج شوم و بازیکنانی که شاید از من در فصل قبل عملکرد ضعیف‌تری داشتند به تیم‌های بزرگ رفتند و شرایط خیلی خوبی پیدا کردند اما با وجود شرایط سختی که سپری کردم و بدبیاری هم آوردم باز هم خیلی امیدوارم که بهترین روزها را پیش رو داشته باشم. مهاجمی 25 ساله هستم و هنوز برای خودم برنامه‌های زیادی دارم که ان‌شاءالله با توانایی و تلاشم به همه آنها می‌رسم و آنها را دور از دسترس خودم نمی‌بینم.
شادی گل‌هایت خیلی عجیب و به نوعی خاص است، بعد از گلزنی مقابل فولاد هم شادی عجیب داشتی!
رفقای من اکثراً مشتزن هستند و پدرم و عموهایم همگی کشتی‌گیر هستند از همین رو من بیشتر تحت تأثیر شادی‌های بوکسورها هستم به همین دلیل شادی بعد از گلم مقابل فولاد هم به سبک مک گرو فردی ایرلندی برای فرار از قفس بود.
 

Page Generated in 0.0048 sec