printlogo


کد خبر: 231839تاریخ: 1400/4/13 00:00
سوژه

استعفای فکری وتو شد
شکست تیم نفت مسجدسلیمان در برابر صنعت‌نفت آبادان ناراحتی برخی لیدرها را از این تیم به همراه داشت. واکنش آنها به شکست موجب شد تا محمود فکری تیم را تهدید به جدایی کند. با این حال به نظر می‌رسد با صحبت‌های صورت گرفته با این مربی، او فعلاً از تصمیم خود صرف‌نظر کرده است. به این خاطر که محمود فکری یک روز پس از شکست در دربی، تمرینات تیم را شخصاً زیر نظر گرفت و دیروز (شنبه) به بازیکنانش استراحت داد و از امروز تمرینات خود را برای رویارویی با پدیده در اهواز آغاز خواهند کرد و سپس راهی مشهد می‌شوند. محمد نظری، مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در واکنش به جدایی فکری می‌گوید: «آقای فکری از زمانی که هدایت نفت را برعهده گرفته، نتایج او متعادل بوده. نتایج خوب است، ضمن اینکه نوع بازی نفت، رضایت‌بخش است. ما علاقه‌مند به ادامه همکاری با فکری هستیم اما جوی که همین عده ایجاد می‌کنند، آقای فکری را دلسرد می‌کند و کادر فنی را فراری می‌دهند و این عده فکر می‌کنند اگر کادر فنی دیگری بیاید شرایط بهتری برای آنها فراهم می‌شود، در صورتی که این تفکر آنها درست نیست و تنها به تیم و کادر فنی ضربه وارد می‌کند.»
 
 
روایت عجیب حقدوست از اتلاف وقت تراکتور
مجتبی حقدوست هافبک ذوب‌آهن اصفهان مدعی است اعضای کادر فنی تراکتور در مصاف با این تیم اصفهانی تلاش بر اتلاف وقت داشته‌اند: «ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم، ولی به خاطر اشتباهات داور بازی را واگذار کردیم. جالب اینجاست که تراکتور قصد داشت به هر طریقی وقت را تلف کند و کادر فنی این تیم هنگامی که قصد داشتند بازیکنان خود را تعویض کنند، شماره‌های بازیکنان را اشتباه می‌گفتند تا وقت بازی را تلف کنند. این موضوع واقعاً تعجب‌آور بود.»
 
 
قاسمی‌نژاد امیدوار به آسیایی شدن پدیده
امین قاسمی‌نژاد مهاجم پدیده مشهد معتقد است تیمش می‌تواند سهمیه آسیا را کسب کند: «خوشبختانه شرایط خوبی داریم و پیروزی در دو مسابقه اخیر باعث شد جایگاه‌مان در جدول بهتر شود. تمام هدف‌مان این است که در پنج بازی باقی‌مانده هم خوب امتیاز بگیریم و شانس‌مان را برای گرفتن سهمیه امتحان می‌کنیم. البته می‌دانیم کار سخت است اما تمام هدف‌مان این است در پنج بازی پایانی بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم تا هواداران را هم خوشحال کنیم.» قاسمی‌نژاد درباره بحث حضورش در استقلال که در نیم‌فصل مطرح شده بود و اینکه برای فصل بعد چه تصمیمی دارد، می‌گوید: «داستان‌های نیم‌فصل را که همه می‌دانند و در نهایت باشگاه با حضور من در استقلال مخالفت کرد. من به احتمال فراوان در پایان فصل تصمیم به جدایی از پدیده خواهم گرفت، ولی هنوز مشخص نیست به کدام تیم بروم.»
 
 
گلایه طیبی از مشکلات صنعت‌نفت
محمد طیبی مدافع میانی صنعت‌نفت آبادان اعتقاد دارد مشکلات این تیم باید اساسی برطرف شود تا در فصول آینده شرایط بهتری داشته باشد: «ما امسال شرمنده هواداران شدیم و حداقل امیدوارم در بازی‌های باقی‌مانده نتایج خوبی بگیریم تا آنها را خوشحال کنیم. من فکر می‌کنم باید برای حل مشکلات صنعت‌نفت یک فکر اساسی صورت بگیرد و امیدوارم در فصل آینده شرایط اینطور نباشد که همه تیم‌ها بازیکن بگیرند و صنعت‌نفت چند روز مانده به شروع مسابقات اقدام به جذب بازیکن کند. اگر بودجه باشگاه مشخص شود و مشکلات مالی وجود نداشته باشد قطعاً صنعت‌نفت می‌تواند نتایج خوبی بگیرد. »
 
 
کلید موفقیت فولاد مقابل پرسپولیس
سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بازی مقابل پرسپولیس را کلید موفقیت این تیم در پنج هفته پایانی لیگ برتر می‌داند: «بازی با پرسپولیس بازی مهمی برای ما خواهد بود. تنها چیزی که به آن فکر می‌کنیم سروسامان بخشیدن به وضعیت خودمان در جدول و کسب سهمیه است. در این مسابقه مطمئناً با انگیزه بیشتری به میدان خواهیم رفت و با تمام قوا می‌جنگیم. برای ما فرقی نمی‌کند چه تیمی مقابل ما قرار می‌گیرد. ما با توجه به اینکه سرمایه‌گذاری نسبتاً مناسبی کردیم بازیکنان‌مان می‌دانند بازی با پرسپولیس کلید موفقیت و پیروزی در بازی‌های آینده‌مان خواهد بود. بنابراین با همه قدرت می‌جنگیم و امیدوارم بتوانیم سه‌شنبه شب یک پیروزی مهم را کسب کنیم.»
 

 


Page Generated in 0.0060 sec