printlogo


کد خبر: 231810تاریخ: 1400/4/12 00:00
به تیم‌مان باور دارم
اسکوچیچ: افتخار می‌کنم سرمربی ایران هستم

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی و شناسایی رقبای تیمش در مسیر صعود به جام جهانی قطر گفت: «افتخار می‌کنم که سرمربی چنین تیم ملی مهمی هستم و می‌دانم که مسئولیت بزرگی را بر عهده دارم.»
اسکوچیچ در پاسخ به این سؤال که آیا از وضعیت تیمش رضایت دارد؟  اینطور پاسخ داد: «راضی هستم. مهم‌تر از ۷ برد، این برایم مهم بود که آمادگی ذهنی بسیار بالایی در شرایط پرفشار داشتیم و اشتباهی نداشتیم. ما برای چالش‌های بعدی نیز انگیزه بالایی داریم.»
سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سؤال که چه نظری در مورد رقبای همگروه خود دارد، گفت: «ما به این نگاه نمی‌کنیم که بهتر بود به کدام حریف برخورد نکنیم بلکه ما باید به تیم خودمان فکر کنیم. ما در دو ماه قبل با عراق و سوریه بازی کردیم اما همانطور که گفتم ما باید به تیم خودمان فکر کنیم.»
در کنار این مصاحبه، اسکوچیچ یادداشتی هم درباره قرعه‌کشی منتشر کرده که در آن نوشته است: «اکنون تنها این مهم است که بدانیم در مقابل چه تیم‌هایی باید صف‌آرایی کنیم تا بهتر بتوانیم تیم خودمان را برای مسابقات پیش‌رو آماده کنیم. من به تیم‌مان باور دارم و مطمئنم با حمایت تمامی شما مردم ایران، به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه خواهیم یافت.»دراگان اسکوچیچ بعد از بازی‌های تیم ملی در بحرین، برای پشت سر گذاشتن دوران مرخصی راهی کرواسی شده و به زودی به ایران باز می‌گردد.
 
 

Page Generated in 0.0068 sec