printlogo


کد خبر: 231805تاریخ: 1400/4/12 00:00
کنایه قلعه‌نویی جرقه درگیری بین دو نیمه
این پرسپولیسی‌ها با کلاشی می‌برند

محمد قراگزلو
 
بازی پرسپولیس – گل گهر در فاصله شش هفته مانده به پایان فصل فوق‌العاده حساس شده بود. یکی به خاطر اینکه پرسپولیس دنبال تثبیت صدرنشینی و حفظ فاصله با سپاهان بود و دیگر اینکه تیم سیرجانی دنبال انتقام شکست سنگین بازی رفت بود تا بعد از هزینه‌های سرسام‌آور در این فصل برای کادر فنی و بازیکنانش شانس دوباره‌ای برای کسب سهمیه پیدا کند.
بازی در نیمه نخست با نتیجه دو بر یک تمام شد اما صحنه‌های حساس و داوری کم نداشت. بعد از بازی هم همه درباره آن صحنه مشکوک داوری برای گل گهر و اعتراض‌های شدید یحیی گل‌محمدی حرف زدند و این دو صحنه فوق‌العاده بحث‌برانگیز شد اما این بازی یک حاشیه بزرگ دیگر هم داشت که تا حدود زیادی مغفول ماند و کمتر از آن صحبت نشد.
واقعیت اینکه بین دو نیمه بازی و در مسیر منتهی به رختکن‌ها درگیری لفظی شدیدی بین اعضای کادر فنی دو تیم پیش آمد که اتفاقاً دیروز مدیر رسانه‌ای پرسپولیس به آن اشاره کوچکی کرده بود اما محتوای درگیری را شرح نداد.
ظاهراً بعد از پایان نیمه نخست وقتی اعضای دو تیم در حال رفتن به سوی رختکن بودند امیر قلعه‌نویی با صدای بلند گفته: «این پرسپولیسی‌ها با کلاشی دارند می‌برند که این جمله را یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری می‌شنوند و واکنش نشان می‌دهند. وقتی جر و بحث بالا می‌گیرد سعید الهویی دستیار قلعه نویی وارد ماجرا می‌شود که حمید مطهری به او می‌گوید کجای فوتبال بوده‌ای و جر و بحث‌ها زیاد می‌شود اما در نهایت بقیه اعضای دو تیم وساطت می‌کنند و کار بیشتر از این بالا نمی‌گیرد.
شاید خیلی‌ها بعد از دیدن عصبانیت عجیب و غریب یحیی گل‌محمدی بعد از آن صحنه مهم بازی و اعتراض گل گهری‌ها به پنالتی از عصبانیت و پرخاشگری یحیی تعجب کرده بودند و باورشان نمی‌شد این همان یحیی آرام است اما آن همه پرخاشگری و عصبانیتی که فقط کریم باقری توانست کنترلش کند ریشه در همان درگیری بین دو نیمه داشت.
 
پنالتی؟ تنها گل‌تان با خطای اشتباه به دست آمد
قلعه‌نویی و گل‌گهری‌ها به شدت معترض بودند که داور یک پنالتی مسلم برایشان نگرفته و اینطوری نتیجه را باخته‌اند اما واقعیت این است که طبق نظر تمام کارشناسان خطایی که منجر به تک گل این تیم شد اصلاً خطا نبوده و بهنام برزای شبیه سازی کرده است. این نکته‌ای بود که حمید مطهری در کنفرانس به آن اشاره کرد و از جایی که ایستاده بودند به وضوح دید اما کمک داور مسابقه ندید. حالا پرسپولیسی‌ها می‌گویند اگر آن گل با اشتباه داوری به دست نمی‌آمد اصلاً بحث به تساوی کشیده شدن بازی از سوی میهمان و آن پنالتی مطرح نمی‌شد. ضمن اینکه بعد از آن صحنه و اعتراض گل گهری‌ها به پنالتی جهت سوت‌های داور مسابقه کاملاً به سود میهمان تغییر کرد.
 
چرا برای پنالتی سوخته استقلال بیانیه ندادید؟
بعد از داغ شدن بحث پنالتی سوخته گل‌گهر این باشگاه روز پنجشنبه بیانیه پرسوز و گدازی منتشر کرد و ضمن اعلام اشتباهات داور علیه آنها در بازی‌های اخیر خبر از شکایت از داور مسابقه داد. با این حال پرسپولیسی‌ها می‌گویند چرا گل‌گهری‌ها وقتی در بازی قبل مقابل استقلال از ناحیه داوری متضرر شدند و یک پنالتی برایشان گرفته نشد بیانیه ندادند و شکایت نکردند و این رفتار متفاوت آنها نشان دهنده چیست؟

Page Generated in 0.0039 sec