printlogo


کد خبر: 231793تاریخ: 1400/4/12 00:00
لژیونرها

 انصاری‌فرد:هیچ تیمی دوست نداشت در گروه ایران قرار بگیرد
برای بازیکنان اهمیتی نداشت با چه تیم‌هایی همگروه شویم
کریم انصاری‌فرد در گفت‌وگو با سایت فدراسیون فوتبال درباره قرعه‌کشی انجام شده، گفت: «برای ما بازیکنان اصلاً اهمیت زیادی نداشت که با چه‌ تیم‌هایی همگروه شویم و هیچ استرسی هم نداشتیم. تیم ما اینقدر قدرتمند و فوق‌العاده است که بقیه حریفان از همگروه شدن با ایران ترس و دلهره داشته باشند. قطعاً هیچ‌کدام از تیم‌ها دوست نداشتند که با ما در یک گروه قرار بگیرند.»
او تأکید کرد: «اگر بخواهیم نظر کارشناسی درباره قرعه بدهیم یکی از نکات بسیار مهم این است که ما سفر طولانی به جز بازی با کره جنوبی نخواهیم داشت که آنها هم رقیب سنتی ما هستند. این دور شدن از سفرهای طولانی یکی از نکات مثبت قرعه‌کشی بود. درست است که عراق در بازی اخیر مقابل ما شکست خورد اما در سال‌های قبل همیشه حریف قدری برای ایران بوده است. به این ترتیب ما در تمام مسابقات باید خوب ظاهر شویم و هیچ حریفی را دست کم نگیریم.»انصاری‌فرد همچنین گفت: «فوتبال را هیچ‌وقت نمی‌توان پیش‌بینی کرد. باید به تمام حریفان احترام گذاشت و خودمان را به هیچ وجه نباید از پیش برنده بدانیم. همه چیز در این مرحله با دور قبل متفاوت خواهد بود و نباید درگیر بحث‌هایی درباره قرعه راحت و آسان بشویم. اصلاً کارمان راحت نیست. همانطور که گفتم ما تیم ملی ایران هستیم و تنها به یک مسأله فکر می‌کنیم، حضور در جام جهانی و خوشحال کردن مردم ایران.»
 
 
طارمی با حکم پورتو غیرقابل فروش شد
مهدی طارمی، مهاجم ملی‌پوش کشورمان بعد از یک فصل درخشان به همراه پورتو، مشتریان زیادی پیدا کرده و شایعات زیادی درباره احتمال جدایی‌اش به گوش می‌خورد.علی‌رغم این خبرها اما نشریه «آبولا» پرتغال خبر داد باشگاه پورتو تصمیم دارد 3 بازیکنش را در لیست غیرقابل فروش‌ها بگذارد و در صورت رسیدن پیشنهادهای جذاب برای بقیه بازیکنان، مشکلی برای فروش آنها ندارد. مهدی طارمی، اوریبه و مارچسین، 3 بازیکن غیرقابل فروش پورتو به شمار می‌آیند.طارمی در ابتدای فصل گذشته با قراردادی 5 ساله از ریوآوه به پورتو ملحق شد. ستاره ایرانی عملکرد درخشانی به همراه تیم بزرگ پرتغالی داشته است.
 
 
مغانلو، گزینه جانشین سردار در زنیت
خبرگزاری چمپیونات روسیه در خبری منتشر کرد که سردار آزمون با تأخیر چند روزه در نخستین اردوی تابستانی تیم زنیت در اتریش حضور یافت. آزمون به دلیل همراهی تیم ملی فوتبال ایران در دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 اجازه یافت تا چند روز بیشتر استراحت کند. 
تیم زنیت در اردوی اتریش، سه بازی تدارکاتی با تیم‌های آلمانی وردربرمن، شالکه و کارلسروهه برگزار خواهد کرد.همزمان با بازگشت آزمون به اردوی زنیت، سایت «چمپیونات» ازبکستان خبر داد شهریار مغانلو، مهاجم ایرانی تیم سانتا کلارا پرتغال که اکنون به صورت قرضی برای پرسپولیس ایران بازی می‌کند، گزینه تقویت خط حمله باشگاه زنیت سن پترزبورگ روسیه شد.سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت مشتریان زیادی دارد از جمله از آاس رم، آتالانتا، تورینو و بروسیا دورتموند دارد. در صورتی ‌که زنیت این بازیکن را بفروشد، شهریار مغانلو گزینه جانشینی هموطنش در ترکیب زنیت است.البته باشگاه‌های دیگر روسی تمایل دارند تا مهاجم ایرانی سانتاکلارا پرتغال را به خدمت بگیرند.

 


Page Generated in 0.0060 sec