printlogo


کد خبر: 231784تاریخ: 1400/4/12 00:00
خبر

فروش 5 هزار بلیت مجازی
هواداران پرسپولیس برای بازی با گل‌گهر سیرجان، در حمایت از تیم محبوب خود در مسیر پنجمین قهرمانی پیاپی، اقدام به خرید بیش از پنج‌هزار قطعه بلیت مجازی این مسابقه کردند. برای این بازی، ۵ هزار و ۳۰۴ قطعه بلیت مجازی خریداری شد که درآمد حاصل از آن، بالغ بر ۱۶۰ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان بود. هواداران متعصب پرسپولیس با حضور در کمپین هوادار- حامی، دو هزار و ۴۴۲ قطعه بلیت ۱۵ هزار تومانی، ۹۴۴ قطعه بلیت ۳۰هزار تومانی و یک‌هزار و ۹۱۸ قطعه بلیت ۵۰ هزار تومانی را برای بازی پرسپولیس برابر گل‌گهر سیرجان خریداری کردند.
 
جمعه تعطیل شد
با اعلام کادر فنی پرسپولیس تمرین دیروز سرخ‌ها تعطیل شد و این تیم از امروز برای بازی حساس در اهواز تمریناتش را آغاز خواهد کرد. پرسپولیسی‌ها بعد از برد مقابل گل‌گهر تمرین کردند که اصلی‌ها ریکاوری و ذخیره‌ها‌ تمرین سنگینی انجام دادند. بازی پرسپولیس نقابل فولاد سه‌شنبه شب برگزار خواهد شد و کادر فنی در سه جلسه تمرین باید تیمش را برای این بازی سنگین و دشوار آماده کند.
 
مغانلو جای سردار؟
سایت «چمپیونات» ازبکستان خبر داد: «شهریار مغانلو مهاجم ایرانی تیم سانتاکلارا پرتغال که اکنون به صورت قرضی برای پرسپولیس ایران بازی می‌کند گزینه تقویت خط حمله باشگاه زنیت سن پترزبورگ روسیه شد.سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت مشتریان زیادی دارد از جمله آاس رم، آتالانتا، تورینو و بوروسیا دورتمند. در صورتی که زنیت این بازیکن را بفروشد شهریار مغانلو گزینه جانشینی هموطنش در ترکیب زنیت است. البته باشگاه‌های دیگر روسی تمایل دارند تا مهاجم ایرانی سانتاکلارا پرتغال را به خدمت بگیرند.»
 
اعتراض به حضور شجاع
شجاع خلیل‌زاده عصر چهارشنبه تماشاگر بازی پرسپولیس – گل گهربود. با این حال طی دو روز گذشته برخی هواداران پرسپولیس به خاطر دلخوری‌هایی که از شجاع دارند به حضورش در ورزشگاه معترض شده و گفته‌اند چرا بازیکن الریان باید مسابقه پرسپولیس را تماشا کند؟

Page Generated in 0.0049 sec