printlogo


کد خبر: 231773تاریخ: 1400/4/12 00:00
آلومینیوم اراک صفر-استقلال صفر
گل استقلال سوت شد

استقلال برای عبور از آلومینیوم اراک ابزار کافی را در اختیار داشت و می‌توانست 3 امتیاز دیگر به اندوخته‌های خود بیفزاید.
 با وجود زمین نه چندان هموار ورزشگاه امام خمینی(ره) شهر اراک اما آبی‌ها نسبت به رقیب خود نمایش بهتری را به اجرا گذاشتند و صاحب موقعیت‌های مطلوب‌تری شدند اما در نهایت آنچه عاید استقلال شد، فقط یک امتیاز بود. امتیازی که در کوران هفته‌های پایانی لیگ به کار استقلال نمی‌آید و کورسوی امید این تیم برای رسیدن به قهرمانی لیگ را به یأس تبدیل می‌کند. شاید اگر استقلال 3 امتیاز بازی با آلومینیوم اراک را به چنگ می‌آورد، همچنان فرصت داشت تا پایان لیگ بیستم برای قهرمانی بجنگد اما تساوی با نماینده فوتبال اراک و از سویی برد تیم‌های پرسپولیس و سپاهان این امید را به کلی از بین برد و حالا تنها وقوع یک معجزه اعجاب‌آور است که استقلال را به جام لیگ می‌رساند. اتفاقی بعید و دور از تصورات. استقلال اما در شرایطی 2 امتیاز این بازی را از کف داد و فقط به یک امتیاز بسنده کرد که داور بی‌جهت گل سالم این تیم در دقیقه 67 را مردود اعلام کرد. گلی که با پاس محمد نادری در دهانه دروازه برای ارسلان مطهری ساخته شد و این بازیکن توپ را به تور دوخت اما در کمال بهت و حیرت همگان این گل سالم مردود اعلام شد. استقلال پیش از این گل نیزموقعیت‌هایی را پدید آورده بود و بعد از گل سالمش هم به سمت دروازه آلومینیوم یورش برد و در دقیقه 88 با اشتباه مدافع حریف تا آستانه گلزنی دوباره هم پیش رفت اما در نهایت آنچه به دست آمد فقط یک امتیاز بود. استقلال با این یک امتیاز تنها می‌تواند به کسب رتبه سومی و حفظ جایگاهی که اکنون نصیبش شده امیدوار باشد، وگرنه حتی رسیدن به جایگاه دومی نیز سخت‌تر از قبل از بازی با آلومینیوم شده است.
 
آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، امیرمحمد هوشمند، شاهین توکلی، اسماعیل شریفات (77- محمد اسماعیل ذبیحی)، پوریا آریاکیا، محمد ایران‌پوریان (71- مصطفی احمدی)، سید مهدی حسینی، معین عباسیان (88- سید میثم آقایی)، حامد پاکدل (78- امید سینگ)، سعید باقرپسند
سرمربی:علیرضا منصوریان
 
استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند (72- متین کریم‌زاده)، سیاوش یزدانی، محمد نادری، محمد دانشگر(46- سید احمد موسوی)، مهدی مهدی‌پور(46- فرشید اسماعیلی)، آرش رضاوند، مسعود ریگی، مهدی قایدی، ارسلان مطهری (71- آرمان رمضانی)
سرمربی: فرهاد مجیدی
 

Page Generated in 0.0056 sec