printlogo


کد خبر: 231770تاریخ: 1400/4/12 00:00
واکنش

حسن‌زاده: آقای مددی لطفاً از استقلال برو!
رضا حسن‌زاده، پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که احمد مددی دیگر نباید در این باشگاه به فعالیت ادامه دهد. حسن‌زاده می‌گوید: «وقتی هیچ چیزی در باشگاه استقلال سر جای خودش نیست همین می‌شود. مدیرعاملی که نمی‌داند کجا اظهارنظر کند و کجا از تیمش حمایت کند به یکباره چنین واکنش‌هایی نشان می‌دهد. وقتی یک مدیر را درست در سر جایش قرار بدهند اینگونه سر یک تیم به راحتی بریده نمی‌شود. وقتی مدیرعامل ناکارآمد است، حق یک تیم را به این راحتی می‌خورند. اگر مددی به درد مدیرعاملی می‌خورد، او را در سایپا مدیرعامل می‌کردند. ابهت یک مدیر در تصمیمات کمیته داوران، انضباطی و فدراسیون فوتبال تأثیر دارد. آقای مددی لازم نیست شما پشت مجیدی باشید، اصلاً نمی‌خواهیم در استقلال باشید، شما اگر خیلی کاربلدید، کارهای روزمره را درست انجام بدهید وگرنه بروید بهتر است.» حسن‌زاده ادامه داد: «مددی تا مجیدی گفت تنها هستم خودش را وسط معرکه انداخت و گفت نگران نباش من هم پشت تو هستم! اگر او حمایت می‌کند چرا هیچ کس حمایت‌های وی را نمی‌بیند؟ این همه هیأت مدیره قبل فریاد زدند که مددی به درد مدیریت استقلال نمی‌خورد، اما آیا کسی حرف آنها را شنید؟ آقای مددی، سؤال من از شما این است چه اصراری به ماندن در استقلال دارید؟‌ من صدای هواداران هستم و راحت می‌گویم دلیل ماندن شما در استقلال چیست؟ باور کن این هوادار شما را نمی‌خواهد.» حسن‌زاده که به شدت نگران سلامت مجیدی در استقلال است: «با این شرایطی که اتفاق افتاده نگران سلامتی مجیدی هستم چون فشار بسیار زیادی را تحمل می‌کند. البته این را هم بگویم هر چقدر آقایان بخواهند به استقلال ضربه بزنند هواداران این تیم بیشتر عاشق‌اش می‌شوند. لازم می‌دانم اینجا یادآوری کنم که ما از فرهاد مجیدی راضی هستیم و برای موفقیت او و تیمش در ادامه راه دعا می‌کنیم و مطمئن هستیم با وجود این همه کارشناسی باز هم نمی‌توانند به استقلال آسیب بزنند.»
 
 
کارشناسان داوری: یکی می‌گوید گل سالم است، یکی می‌گوید سالم نیست
رودنیل، کارشناس داوری فوتبال ایران، درباره گل استقلال دردقیقه 67 می‌گوید: «نکته مهم مسابقه در دقیقه 67 اتفاق افتاد. زمانی که گل سالم استقلال توسط کمک‌ داور مردود اعلام شد. من چند بار این صحنه را نگاه کردم. هیچ آفسایدی در این صحنه ندیدم و نمی‌دانم که چرا این گل مردود اعلام شد؟ البته کادرفنی استقلال حق استفاده از موبایل را روی نیمکت ندارد. استفاده از موبایل در جریان مسابقه قانونی نیست. اینکه بخواهیم گل را با تصاویر موبایلی برگردانیم درست نیست، زیرا باید از سیستم «VAR» استفاده شود.»
نوید مظفری، نیز این گل را سالم اعلام کرد. کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: «این گل سالم بود. اگر توپ در لحظه آخر به پای قایدی می‌خورد آفساید می‌شد اما این اتفاق رخ نداد و گل مردود نیست.»
حسین عسگری اعتقاد دارد که صحنه کاملاً واضح نیست. کارشناس داوری فوتبال ایران درباره صحنه دقیقه 67 این نظر را دارد: «زننده گل در آفساید نبود و نادری هم در ابتدا در آفساید قرار نداشت. اگر قایدی روی توپ اثر گذاشته باشد و بعد به نادری برسد که در این موقعیت، بازیکن استقلال در آفساید قرار داشت. با این حال صحنه واضح نیست.»
حیدر سلیمانی هم نظرش بر صحت این گل است: «فاز اول که نادری به هیچ عنوان در آفساید قرار ندارد اما در بین راه که در فاز دوم قرار دارد، قایدی دخالت می‌کند در بازی نادری و فکر کنم توپ به نوک پایش برخورد می‌کند و باعث می‌شود که نادری آن لحظه در آفساید باشد اما زننده گل اصلاً در آفساید نیست.»
حسین نجاتی نیز این گل را بدون اشکال می‌داند: «گل سالم بود. نادری که اصلاً در آفساید نبود و صحنه بعدی هم بازیکن خیلی دور است نسبت به خط دروازه.»
بابک داوری اما با قاطعیت اعلام می‌کند که قایدی روی توپ اثر گذاشته است: «داور به درستی آفساید گرفت چرا که مهدی قایدی در این صحنه اثرگذار بود.»

 


Page Generated in 0.0056 sec