printlogo


کد خبر: 231755تاریخ: 1400/4/12 00:00
طنزیم
دکتر دوستت داریم

هومن جعفری

دکتر صدر این روزها انگار حالش خوب نیست...، دکتر دوستداشتنی با همان بیماری مخوفی طرف است که قربانیان زیادی را گرفته؛ سرطان! برای او که خاطره‌های دلنشینی از تک تک لحظه‌های فوتبال برایمان ساخته، آرزوی سلامتی داریم.
***
سرانجام قرعه‌کشی مقدماتی جام جهانی برگزار شد و ایران درگروهی افتاده که کره جنوبی، عراق، سوریه و لبنان هم در آن حضور دارند. یعنی اگر می‌خواستیم قرعه‌کشی مسابقات را بدهیم دست اسکوچیچ، احتمالاً گروه‌مان از این دشوارتر می‌شد. فقط حیف شد عمان در این گروه نیفتاد! عیار وطن‌پرستی جماعتی می‌شد این بازی!
***
روز بین‌المللی خبرنگاری ورزشی را هم به خودمان، به ما مرغ‌های عزا و عروسی تبریک می‌گوییم. عزا باشد یا عروسی، سرمان را می‌برند!
***
یک تشکری هم داشته باشیم از آقای سیدعلی که به فوتبال ایران هیجان خاصی داده. اگر قرار باشد که همه تیم‌ها بازی کنند و ببرند یا ببازند که ارزش و اهمیتی ندارد! باید بعضی وقت‌ها هم داوری از راه برسد که یک ملت را سرکار بگذارد. الان هفتاد میلیون نفر نمی‌دانند گل استقلال آفساید بود، بخش اولش آفساید بود، بخش دومش آفساید بود، اصلاً چرا آفساید بود، چطوری آفساید بود! خلاصه اینکه الان هرجا می‌رویم مردم در همین مورد مشغول بحث و جدل هستند! ممنونیم آقای سیدعلی! شما نبودی مردم چطوری سرکار می‌رفتند؟ خاصه در این اوضاع اقتصادی!
***
الان وقتش رسیده که به رئیس فدراسیون عمان زنگ بزنیم و توصیه کنیم از یک مربی خوب و درست و حسابی و کارنامه‌دار استفاده کنند!
 

Page Generated in 0.0053 sec