printlogo


کد خبر: 231750تاریخ: 1400/4/12 00:00
مس رفسنجان ۲- فولاد خوزستان یک
پاداش تلاش و امیدواری

مس رفسنجان که در هفته‌های اخیر نتوانست به پیروزی برسد، این بار به چیزی جز برد فکر نمی‌کرد. فولاد خوزستان هم که همچنان امیدوار به کسب سهمیه آسیایی است فقط ۳ امتیاز را می‌خواست تا بالاتر از آلومینیوم و تراکتور قرار بگیرد. ۲ تیم انگیزه زیادی برای کسب پیروزی داشتند و تلاش زیادی برای زدن گل می‌کردند.
 هشت دقیقه از نیمه اول سپری شده بود که فرشاد احمدزاده با حرکت درون محوطه جریمه مس رفسنجان دروازه نوشی‌صوفیانی را باز کرد و سفیدپوشان اهوازی را پیش انداخت. بازیکنان میزبان بعد از دریافت گل زودهنگام با کشاندن بازی به نیمه زمین فولاد خوزستان و حرکات مداوم از جناحین به دنبال ارسال توپ به محوطه جریمه و رسیدن به گل مساوی در نیمه نخست بودند که خط دفاعی و دروازه‌بان فولاد مقابل فشار تیم حریف مقاومت کردند و 45 دقیقه اول با تک گل احمدزاده به‌نفع شاگردان نکونام تمام شد.  مس رفسنجان نیمه دوم را با انجام دو تعویض در خط میانی آغاز کرد و با افزایش سرعت انتقال توپ به خط حمله سعی در عبور از لایه‌های خط دفاعی فولاد خوزستان داشت. شوت محکم عقیل کعبی در دقیقه 71 یک خطر جدی روی دروازه فولادی‌ها بود که محسن فروزان به زیبایی توپ را به کرنر فرستاد. فروزان در دقیقه 89 هم ناجی دروازه تیمش شد.  فولادی‌ها تصور می‌کردند دیگر پیروز میدان هستند اما مس رفسنجان دست از تلاش برنداشت و امیدوارانه ادامه داد که در وقت‌های اضافی ۲ گل زد. در دقیقه ۴+۹۰ سانتر مهرداد رضایی از جناح چپ زمین را مسیح زاهدی با پاس رو به عقب به محمدرضا سلیمانی رساند تا این مهاجم تعویضی با شوت محکم که در میانه راه به مدافع فولاد اصابت کرد، تبدیل به گل شود. تلاش میزبان ادامه داشت که ۲ دقیقه بعد یعنی در دقیقه ۶+۹۰ یک گل دیگر زد.
 در این لحظه هم ارسال مهرداد رضایی از سمت چپ میانه زمین را فروزان به شکل ناقص دفع کرد تا توپ بعد از برخورد به پای محمدرضا سلیمانی جلوی مهرداد آوخ بیفتد که این بازیکن با ضربه زمینی گل دوم مس را بزند. به این ترتیب مس پاداش تلاش و امید خود را در لحظات پایانی گرفت و طلسم نبردن را شکست.
 

Page Generated in 0.0056 sec