printlogo


کد خبر: 231749تاریخ: 1400/4/12 00:00
نفت مسجدسلیمان یک- صنعت‌نفت آبادان ۲
آبادانی‌ها پیروز دربی نفتی‌های بی‌پول

نمایش دو تیم نفتی خوزستان از دو شهر فوتبال‌خیز جنوب در 45 دقیقه نیمه اول این بازی پایین‌تر از سطح انتظارات دنبال شد و بینندگان تلویزیونی نظاره‌گر مسابقه‌ای سرد و کم‌حادثه بودند. 
در این نیمه دروازه‌های نفت مسجدسلیمان و صنعت‌نفت آبادان تا دقیقه 41 هیچ تهدیدی را شاهد نبودند و فقط در پنج دقیقه پایانی دو ضربه خطرناک از محمدمهدی محبی به سمت دروازه صنعت‌نفت آبادان نواخته شد که حامد فلاح‌زاده سنگربان تیم میهمان با واکنش‌های مناسب مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد تا این نیمه با تساوی بدون گل به پایان 
برسد.
 کیفیت بازی در نیمه دوم بهتر شد و بازیکنان دو تیم با سرعت دادن به بازی در پی رسیدن به گل بودند که قفل دروازه‌ها در دقیقه 55 با ضربه سیدفاخر تهامی باز شد و نفت آبادان از میزبان پیش افتاد. 
در این لحظه، محمدرضا غبیشاوی ضربه ایستگاهی را به محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان فرستاد و سیدفاخر تهامی با ضربه سر توپ را به کنج دروازه میزبان فرستاد تا آبادانی‌ها به گل اول برسند. این گل را محمدمهدی محبی خیلی زود پاسخ داد.
 در دقیقه ۶۹ محمدمهدی محبی به زیبایی مدافع صنعت‌نفت را از پیش رو برداشت و با ضربه پای چپ دقیق به گوشه دروازه تیم میهمان، گل تساوی را زد تا نتیجه برابر شود اما طولی نکشید که آبادانی‌ها یک گل دیگر زدند. در دقیقه ۷۷ پنالتی که خالقی‌فر موفق شد از تیم میزبان بگیرد را طالب ریکانی با پای چپ به وسط دروازه فرستاد تا تیم آبادانی دوباره پیش بیفتد. 
در ادامه بازی تلاش بازیکنان نفت مسجدسلیمان برای جبران نتیجه ثمری نداشت تا این بازی در نهایت با حساب 2 بر یک به‌ سود شاگردان سیروس پورموسوی تمام شود.
 

Page Generated in 0.0043 sec