printlogo


کد خبر: 231745تاریخ: 1400/4/12 00:00
مصاحبه

نکونام: خیال سازمان لیگ راحت شد که ما باختیم؟
جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان از رئیس کمیته داوران خواست برای مسابقات لیگ از داوران قوی استفاده کند. نکونام که از باخت تیمش مقابل مس رفسنجان در دقایق پایانی بازی خیلی ناراحت و عصبانی است، درباره داوری این بازی می‌گوید: «داوری خوب نبود، داور تمام خطاها را به نفع حریف گرفت، اگر خطایی ٦ به ٤ به سود ما بود را با سوتش توپ به حریف می‌داد و آنها را سوار بر بازى می‌کرد. این مدل قضاوت را می‌فهمم که چگونه حریف سوار بر بازى می‌شود. آقاى افشاریان! داور قوى لطفاً برای مسابقات انتخاب کنید. آقاى افشاریان! همه تیم‌ها اعتراض دارند جز دو سه تیم، آیا می‌شنوید؟ تمام بازی‌ها حساس است اما چرا همه اعتراض دارند؟ سازمان لیگ الان خیالش راحت شد که ما باختیم؟ به آنها تبریک می‌گویم که با این برنامه‌ریزى تیم من را کشتند، چرا باید حریف هفته آینده من یک روز بیشتر استراحت کند؟ چرا تیم مس رفسنجان با ٦ روز استراحت برابر ما بازى کرد؟ حق تیم‌هایى مثل ما را راحت می‌خورند چون زور نداریم. ما به آینده امیدواریم و برای ادامه راه می‌جنگیم، شانس بالایى هنوز داریم و برای بالا بودن در جدول و موفقیت تیممان خواهیم جنگید البته اگر در همه بازی‌ها عدالت برقرار باشد.»
 
 
ربیعی: یک پنالتی هم برای ما نگرفته‌اند
محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان که از پیروزی تیمش در دقایق پایانی بازی مقابل فولاد خیلی خوشحال است، درباره این برد ارزشمند می‌گوید: «به مجموعه مس رفسنجان هم خداقوت و خسته نباشید جانانه می‌‌گویم که در این یک ماه و نیم و پس از بازی با سپاهان، روزهای سختی را سپری کردند و تشنه پیروزی بودند. روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و خصوصاً بعد از شکست مقابل سپاهان تحت فشار بودیم. بچه‌های تیم بازگشت خوبی داشتند و امیدوارم فصل را با همین درایت و تدبیر تمام کنیم تا به قول خود به مردم و مسئولان رفسنجان عمل کرده باشیم. کار بسیار سختی انجام دادیم و برای صعود به لیگ برتر، پروژه سه ساله را یک ساله تمام کردیم. امیدوارم خدا ما را شامل لطفش کند.» ربیعی در مورد اینکه مهدی هاشمی‌نسب گفته بود داوری به سود مس بوده، توضیح می‌دهد: «فکر نکنم اتفاق خاصی رخ داده باشد و به نظرم داور باید یک یا دو پنالتی به سود مس رفسنجان اعلام می‌کرد.»
 
 
نویدکیا: نباید احساساتی حمله کنیم
محرم نویدکیا سرمربی سپاهان که پیش از بازی با ماشین‌سازی اعلام کرده بود بازی سختی در پیش دارند، بعد از برد یک بر صفر هم روی این مسأله تأکید کرد: «قبل از بازی هم گفتم دیدار با ماشین‌سازی بازی بسیار سختی است. اینکه تیمی در انتهای جدول است و گل‌های زیادی خورده به این معنا نیست که بتوانیم گل‌های زیادی به این تیم بزنیم و این موضوع در فوتبال دنیا مردود شده است. هافبک‌های سپاهان نباید به صرف اینکه می‌خواهیم گل‌های بیشتری بزنیم و تفاضل گل خود را بالا ببریم احساساتی می‌شدند. با این دید قطعاً به مشکل بر خواهیم خورد و اگر بخواهیم برای گل زدن یا یک گل بیشتر زدن جلو برویم و احساساتی بازی کنیم، اتفاقی که در این بازی افتاد در هفته‌های آینده هم تکرار می‌شود. باید تلاش کنیم در طول بازی، روند را اداره کنیم و نباید هر دقیقه‌ای که از بازی می‌گذرد، بدون فکر و احساساتی حمله کنیم.»
 
 
اکبرپور: فوتبال پاکی را ارائه دادیم
علیرضا اکبرپور سرمربی ماشین‌سازی تبریز با اینکه تیمش مقابل سپاهان شکست خورد اما معتقد است بازیکنانش شرافتمندانه بازی کردند: «به بازیکنان خوبم که با تمام وجود بازی کردند یک خسته‌نباشید جانانه می‌گویم. آنها نشان دادند درست است که باختند اما شرافتمندانه بازی کردند و مهم نیست مقابل کدام تیم به میدان می‌رویم. برای من خیلی مهم است که فوتبال پاکی را ارائه دادیم و بابت این هم از بچه‌ها خیلی راضی هستم. ان‌شاءالله که در بازی‌های بعدی بتوانیم به حق‌مان برسیم. شرایط روحی بچه‌ها کمی پایین است و این خودباوری را ندارند که می‌توانند به گل برسند. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم روی این کار کنیم و به گل برسیم.» اکبرپور در مورد اخراج بازیکن تیمش می‌گوید: «من چه موقعی که فوتبال بازی می‌کردم و در حال حاضر که مربی هستم هیچ‌وقت به داوری اعتراض نکردم. بعد از گلی که از سپاهان دریافت کردیم بچه‌ها به این خودباوری رسیده بودند که شاید بتوانیم گل را جبران کنیم ولی اخراج به تیم لطمه زد. امیدوارم داور به درستی بازیکن ما را اخراج کرده باشد.»
 

 


Page Generated in 0.0050 sec