printlogo


کد خبر: 231716تاریخ: 1400/4/10 00:00
مسی بازیکن آزاد شد

لیونل مسی از نیمه شب دیشب و با پایان قراردادش، رسماً بازیکن آزاد شده است و وضعیت قرارداد او در بارسلونا هنوز تغییری نکرده است.البته که تمدید قرارداد ستاره آرژانتینی که فعلاً در کوپا آمه‌ریکا حاضر است، اولویت خوان لاپورتا، رئیس بارسا است و مذاکرات بین دو طرف همچنان ادامه دارد.بارسلونا می‌خواهد که این بازیکن 34ساله قراردادی دوساله امضا کند. آنها امیدوار بودند که این قرارداد تا قبل از امروز امضا شود اما به نظر می‌رسد که مذاکرات تا هفته آینده ادامه خواهد داشت.
هرچند بارسلونا در عجله است تا قرارداد جدیدی با مسی امضا کند، هنوز برخی جزییات هست که باید بر سر آنها با خورخه، پدر و ایجنت مسی توافق شود.
باشگاه‌های دیگر اوضاع را زیر نظر دارند اما با این حال انتظار می‌رود مسی با بارسلونا به توافق برسد. البته بارسا باید 200 میلیون یورو از دستمزد پرداختی خود به دیگر بازیکنان را کم کند تا بتواند ضمن تمدید با مسی، مقررات بازی جوانمردانه مالی را رعایت کند.مسی گفته دوست دارد پیش از بازنشستگی در MLS بازی کند، هرچند که پیش از آن حاضر است یک چالش دیگر را هم بپذیرد. گفته می‌شود پاری‌سن‌ژرمن و منچستر سیتی مسی را می‌خواهند.کاپیتان بارسلونا سال گذشته با یک فکس به باشگاه اعلام کرد که خواهان جدایی است اما کاتالان‌ها او را وادار کردند که آخرین فصل قراردادش را هم در باشگاه بماند. آنها در اولین فصل حضور رونالد کومان به عنوان مربی، در جام حذفی قهرمان شدند اما در لالیگا سوم شدند و در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان هم از این رقابت‌ها کنار رفتند.
بارسلونا به دلیل بحران ویروس کرونا، دچار بحران مالی است، هرچند که چند بازیکن جدید جذب کرده است. سرخیو آگوئرو از منچستر سیتی، ممفیس دپای از لیون و اریک گارسیا از منچستر سیتی، همه به صورت بازیکن آزاد راهی این تیم شده‌اند. بارسلونا همچنین امرسون، دفاع چپ برزیل و رئال بتیس را گرفته و امیدوار است اینها مسی را متقاعد کند که تیم تقویت شده و تصمیم به ماندن بگیرد.
 

Page Generated in 0.0056 sec