printlogo


کد خبر: 231715تاریخ: 1400/4/10 00:00
خبر

 محمدی‌راد و مربیگری در پاکستان
مسیر متفاوت رحمان
رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان با عقد قراردادی، هدایت تیم ملی پاکستان را برعهده گرفت. طبق اعلام رسانه‌های پاکستانی قرارداد این مربی ایرانی یکساله خواهد بود.
او جمعه شب تهران را به مقصد پاکستان ترک کرد و چند روزی است که در این کشور به سر می‌برد. محمدی‌راد ابتدا به کراچی رفت و از آنجا راهی لاهور شد و با بازیکنان تیم ملی پاکستان دیدار کرد.
گفته می‌شود مسئولان پاکستانی خواستار همکاری با محمدی‌راد تا بازی‌های آسیایی 2023 هستند. این در حالی است که تیم ملی پاکستان باید خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود، آماده کند.
مربیان ایران در پاکستان بسیار محبوب هستند و از سال 2007 این سومین مربی ایرانی است که در پاکستان کار می‌کند. پیش از او علیرضا معمری در سال 2007 و 2008 با تیم پاکستان کار می‌کرد. او تیم نوجوانان پاکستان را به مدال برنز قهرمانی آسیا رساند. همچنین حمید موحدی هم به مدت 2 سال در پاکستان فعالیت کرد.
محمد‌راد که چندی پیش دستیاری آلکنو در تیم ملی را رد کرد، گویا مسیر دیگری را برای آینده مربیگری خود ترسیم کرده و حالا با حضور در پاکستان آن را آغاز کرده است.
 
 
جوانان ایران در قهرمانی جهان
بسکتبالیست‌ها راهی لتونی شدند
بسکتبالیست‌های جوان ایران برای حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۱ لتونی، عازم این کشور شدند.
تیم ملی بسکتبال جوانان ایران روز گذشته تهران را ترک کرد تا راهی رقابت‌های جوانان جهان در لتونی شود.
این تیم با ترکیب پارسا فلاح به عنوان کاپیتان، علی شهریاری، هادی لکزایی، مهدی لکزایی، محمدامین دهقان‌زاده، نصرت یازرلو، امیرحسین یازرلو، پیتر گیرگوریان، رضا نظری‌کیا، محمدمهدی رحیمی، سورنا علیزاده و بهنام‌علی جمعه‌زاده در این رقابت‌های شرکت می‌کند.
تیم ایران در گروه خود با تیم‌های صربستان، لتونی و پورتوریکو همگروه است.
 
برنامه بازی‌های ایران در مرحله گروهی:
شنبه ۱۲ تیر ایران – صربستان ساعت ۲۲:۳۰
یکشنبه ۱۳ تیر ایران – لتونی ساعت ۱۹:۳۰
سه‌شنبه ۱۵ تیر ایران – پورتو‌ریکو ساعت ۲۲:۳۰

Page Generated in 0.0054 sec