printlogo


کد خبر: 231709تاریخ: 1400/4/10 00:00
مصاحبه

نویدکیا: بازی مقابل ماشین‌سازی  سرنوشت‌ساز است
محرم نویدکیا سرمربی سپاهان اصفهان معتقد است تیمش در بازی امروز مقابل ماشین سازی کار سختی دارد: «شاید این‌طور به نظر برسد که امروز بازی به ظاهر راحت‌تری نسبت به هفته‌های گذشته داشته باشیم اما این بازی بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است. بازی امروز قطعاً بازی سختی است چون شاید آخرین شانس ماشین‌سازی باشد که بتواند خود را در لیگ برتر نگه دارد و به همین دلیل بازیکنان این تیم قصد دارند تا جایی که می‌توانند باانگیزه بازی کنند که یک امر طبیعی است. با اتفاقاتی که در فوتبال دنیا رخ می‌دهد باید به این نتیجه برسیم که در فوتبال هیچ بازی راحت نیست. خیلی وقت‌ها تیم‌های ظاهراً کوچک‌تر برای تیم‌های بزرگ دنیا مشکل ایجاد می‌کنند و شاهد هستیم در مسابقات یورو 2020 تیم‌های تراز اول دنیا از دور رقابت‌ها حذف می‌شوند که نشان می‌دهد اختلاف سطح فوتبال در دنیا بسیار کم شده است. باید به این واقعیت فکر کرده و برای بازی با ماشین‌سازی برنامه‌ریزی کنیم.»
 
 
پاشایی: تنها مشکل‌مان چمن مصنوعی قائمشهر است
حسین پاشایی مربی پیکان تهران امیدوار است تیمش با برد مقابل نساجی با دست پر از قائمشهر خارج شود: «برای بازی امروز آماده هستیم. می‌دانیم بازی سختی پیش رو داریم. دو تیم برای کسب 3 امتیاز وارد زمین می‌شوند و امیدواریم با یک بازی خوب، نتیجه خوبی هم کسب کنیم.» پاشایی با اشاره به چمن مصنوعی ورزشگاه قائمشهر می‌گوید:‌ «فکر می‌کنم تنها چیزی که بازی را تحت تأثیر قرار بدهد و مشکل ایجاد کند، زمین چمن مصنوعی بازی است. امیدوارم کیفیت بازی آنقدر خوب باشد که چمن مصنوعی خیلی روی بازی تأثیرگذار نباشد. ما شرایط خوبی داریم. در بازی قبلی مستحق پیروزی بودیم. با این حال با وجود تلاشی که داشتیم به 3 امتیاز نرسیدیم. امیدوارم امروز بتوانیم با برد زمین را ترک کنیم.»
 مربی پیکان درباره اینکه حکم استیناف برای بازی سایپا و پیکان هنوز صادر نشده، ادامه می دهد: «همچنان منتظر رأی کمیته استیناف هستیم. می‌دانیم آدم های شریف و سالمی در استیناف حضور دارند. امیدواریم یک حکم عادلانه را صادر کنند تا حق به حقدار برسند.»
 

 


Page Generated in 0.0046 sec