printlogo


کد خبر: 231708تاریخ: 1400/4/10 00:00
گزارش و خبر

دراگان آنالیزور‌های بیشتری مد نظر دارد
اسکوچیچ تمام کادرفنی‌اش را می‌خواهد
فدراسیون فوتبال ایران پس از صعود تیم ملی به دور نهایی انتخابی جام جهانی قطر تصمیم به ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ گرفت تا سرمربی کروات همچنان به فعالیت خود ادامه دهد. اسکوچیچ قبل از سفر به زادگاه خود برای استراحت یک هفته‌ای با شهاب‌الدین عزیزی خادم جلسه‌ای را برگزار کرد تا ضمن توافق درباره این موضوع پیرامون همکاری همکاران خود در کادر فنی نیز با رئیس فدراسیون صحبت کند.
اسکوچیچ خواستار حفظ تمام اعضای کادر فنی شد و از عزیزی خادم خواست تا کریم باقری مربی پرسپولیس را برای ادامه فعالیت در تیم ملی ایران متقاعد کند. باقری که تا پایان فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر با پرسپولیس قرارداد دارد هنوز تصمیم خود را نگرفته و قرار است به زودی جلسه‌ای را با عزیزی خادم و سپس اسکوچیچ برگزار کند تا پیشنهاد آنها را بررسی کند.
همچنین فدراسیون فوتبال طبق خواسته اسکوچیچ تصمیم به حفظ وحید هاشمیان دارد تا این مربی ایرانی همچنان جزو اعضای کادر فنی تیم ملی ایران در مسیر رسیدن به جام جهانی قطر باشد.
احتمال می‌رود اسکوچیچ که جزئیات برنامه خود را در راستای آماده‌سازی تیم ملی ایران هفته آینده به فدراسیون ارائه خواهد داد آنالیزورهای بیشتری را در اختیار بگیرد تا شناخت بیشتری از عملکرد رقیبان خود پیدا کند. قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر پنجشنبه در مالزی برگزار می‌شود و بازی‌های این مرحله نیز از یازدهم شهریورماه در دو گروه شش تیمی آغاز خواهد شد.
 
 
نظامی و محرابی به لیتوانی می‌روند
دو داور ایرانی در جام جهانی فوتسال
دو داور ایرانی برای قضاوت در جام جهانی فوتسال که شهریور ماه سال جاری در لیتوانی برگزار خواهد شد، انتخاب شده‌اند. پایگاه خبری فوتسال ایران در این باره نوشت: هشت داور از آسیا در جام جهانی فوتسال حاضر خواهند بود که از این جمع دو داور ایرانی هستند. ابراهیم محرابی افشار و گلاره ناظمی دو داوری هستند که از سوی کمیته فوتسال فیفا برای قضاوت بازی‌های جام جهانی فوتسال به این رقابت‌ها دعوت شده‌اند.   ایران هم یکی از تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها است. به نظر می‌رسد این برای اولین بار است که دو داور از ایران برای قضاوت در جام جهانی فوتسال انتخاب شده‌اند. از سویی انتخاب گلاره ناظمی برای سوت زدن در جام جهانی فوتسال نیز در نوع خود جالب است. پیش‌تر گلاره ناظمی در مسابقات مهمی چون المپیک جوانان در آرژانتین و یوفا سوت زده و به لطف قضاوت‌های خوب در این مسابقات مورد توجه قرار گرفته بود و به همین بهانه این بار برای قضاوت در جام جهانی انتخاب شده است.
 
 
شاگردان ناظم‌الشریعه در تورنمنت تایلند
تیم ملی فوتسال مقابل کوزوو و موزامبیک
فدراسیون فوتبال اعلام کرد که تیم ملی فوتسال ایران روزهای 21 تیر تا 8 مرداد، برای شرکت در تورنمنت تایلند عازم این کشور خواهد شد. در حالی که از این مسابقات پیش‌تر به‌عنوان جام جهانی کوچک یاد می‌شد و حتی صحبت از شرکت تیم‌هایی چون آرژانتین و برزیل در آن به میان آمد، نگاهی به تیم‌های حاضر در این تورنمنت نشان‌دهنده شرایطی متفاوت است. به این ترتیب تیم‌های ملی ایران، ازبکستان، تایلند، لیتوانی، مصر، کوزوو، موزامبیک و تاجیکستان در بانکوک با یکدیگر رقابت خواهند کرد. شاگردان محمد ناظم‌الشریعه در گروه F جام جهانی فوتسال 2021 لیتوانی با تیم‌های آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه هستند که آرژانتین، مدافع عنوان قهرمانی مسابقات به شمار می‌رود.
 
 
تیم مهرداد محمدی دو بازیکن خارجی می‌خواهد
تیم العربی قطر با در اختیار داشتن مهرداد محمدی به دنبال 2 بازیکن جدید خارجی است. بر این اساس و به گزارش الرایه قطر، تیم العربی دوحه پس از حفظ مهرداد محمدی (ایران)، آرون گونارسون (ایسلند) و یوسف المساکنی (تونس) در فهرست لژیونرهایش اکنون به دنبال امضای قرارداد با 2 بازیکن جدید خارجی در خطوط دفاعی و حمله است. العربی همچنین در حال مذاکره با چند سرمربی خارجی برای هدایت این تیم در فصل آینده است.
 

 


Page Generated in 0.0050 sec