printlogo


کد خبر: 231700تاریخ: 1400/4/10 00:00
لژیونرها

بروژ رضایی را نمی‌خواهد
کاوه دوباره در شارلروا
کاوه رضایی و دو مهاجم دیگر کلوب بروژ در فهرست خروجی این تیم قرار دارند. به گزارش سایت فوتبال بلژیک، کلوب بروژ در آستانه امضای قرارداد با انیس دستان، مهاجم 18 ساله‌ ترکیه‌ای است. کلوب بروژ برای جذب این بازیکن جوان مبلغی در حدود 2 تا 3 میلیون یورو پرداخت خواهد کرد و 20 درصد درآمد فروش این بازیکن در آینده نیز به باشگاه آلتینوردوی ترکیه اختصاص خواهد یافت.
بر اساس این گزارش،  کاوه رضایی، دیوید اوکرکه و مایکل کرمنسیک سه مهاجم کلوب بروژ به احتمال فراوان در نقل‌وانتقالات تابستانی این تیم را ترک خواهند کرد. کاوه رضایی در دو فصل اخیر به صورت قرضی برای شارلروا بازی کرد و به نظر می‌رسد به این تیم بپیوندد. او در شارلروا بازی‌های درخشانی انجام داده و مسئولان این باشگاه هم به ادامه حضور مهاجم ایرانی خود علاقه دارند. بنابراین باید منتظر شنیدن خبر این انتقال باشیم.
 
 
صحبت‌های جالب ایجنت مشهور روسی:
آزمون می‌تواند به آلمان و اسپانیا برود
مدیر برنامه مشهور فوتبال در روسیه درباره آینده مهاجم ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ مطالبی بیان کرد. به گزارش نشریه اسپورت ویکند روسیه، آرتم پروخوروف گفت: فکر می‌کنم سردار آزمون گزینه اصلی جدایی از زنیت سن‌پترزبورگ در نقل‌وانتقالات تابستانی است. او فصل بسیار خوب و درخشانی را گذارند. آزمون اکنون بهترین فرصت برای جدایی از زنیت و پیوستن به بهترین تیم‌ها را دارد و می‌تواند به آلمان یا اسپانیا برود. زنیت در صورت رفتن آزمون باید ابتدا خط حمله‌اش را با جذب بازیکن جدیدی تقویت کند. سردار آزمون چهارشنبه به اردوی آماده‌سازی زنیت در اتریش پیوست. او یک فصل دیگر با زنیت قرارداد دارد و صحبت‌هایی نیز مبنی بر تمدید قرارداد و ادامه حضور او در ترکیب زنیت انجام شده است.
 

Page Generated in 0.0055 sec