printlogo


کد خبر: 231693تاریخ: 1400/4/9 00:00
پرسپولیس – گل‌گهر
به فکر تثبیت صدرنشینی

پرسپولیس بعد از ایجاد فاصله دو امتیازی با سپاهان به عنوان مهم‌ترین رقیبش در راه قهرمانی امشب باید تیم خوب گل‌گهر را شکست دهد. گل‌گهر در شروع فصل فوق‌العاده بود اما افت کرد و دوباره از خاک برخاست تا مدعی سهمیه آسیایی شود اما ابتدای هفته مقابل استقلال باخت ناامید کننده‌ای داشت.
 با این حال تیم قلعه نویی می‌داند که در صورت شکست پرسپولیس احتمال بازگشتش به رتبه چهارم و قرار گرفتن در مسیر سهمیه وجود دارد. این انگیزه به علاوه انگیزه‌های یک مربی استقلالی برای جلوگیری از قهرمانی دوباره یحیی و تیمش می‌تواند گل گهر متفاوتی را با آنچه ابتدای هفته دیدیم دوباره در ورزشگاه آزادی ببینیم.
پرسپولیس که بهترین برد این فصلش را در بازی رفت مقابل همین گل گهر به دست آورده و تجربه کرده است از کیفیت فنی حریف اطلاع کافی دارد و می‌داند حتی در همان مسابقه که نتیجه یکطرفه‌ای برای پرسپولیس داشت جریان بازی می‌توانست تغییر کند.
 گل گهر تیمی است که به لحاظ بازی مالکانه، خلق موقعیت و استفاده از ضربات ایستگاهی در رده بالایی قرار دارد و می‌تواند خطرساز شود پس سرخ‌ها دنبال برد حتی با نتیجه اقتصادی خواهند بود چرا که تیم یحیی باید فاصله ایجاد شده با سپاهان در صدر جدول را حفظ کند و فشار را روی رقیب مستقیمش بگذارد.
پرسپولیس برای بازی امشب با گل گهر باز هم وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا و احتمالاً سیامک نعمتی را در اختیار نخواهد داشت ضمن اینکه عیسی آل‌کثیر هم با انگشت شکسته و دست آتل شده بازی خواهد کرد. در اردوی گل گهر هم ظاهراً علیرضا ابراهیمی مدافع میانی‌شان که سابقه دو بار گلزنی مقابل پرسپولیس را دارد و در نیم فصل مورد توجه یحیی بود مهم‌ترین مصدوم تیم قلعه‌نویی به حساب می‌آید که البته ظاهراً او هم به بازی امشب می‌رسد.
به نظر می‌رسد ترکیب پرسپولیس در این بازی یک تغییر نسبت به دیدار با مس رفسنجان داشته باشد و نوراللهی به ترکیب برگردد که در این صورت مغانلو از ترکیب خارج خواهد شد چرا که عالیشاه به خط حمله می‌آید و پهلوان به کناره خط میانی برخواهد گشت.

Page Generated in 0.0048 sec