printlogo


کد خبر: 231687تاریخ: 1400/4/9 00:00
خرده گزارش

عیسی با ترس بازی می‌کند، شاید شهریار فیکس شود
ایران ورزشی - شکستگی انگشت کوچک دست عیسی آل‌کثیر آن هم بعد از گلزنی در بازی سوپرجام و شروع درخشش این بازیکن برایش گران تمام شده است. آل‌کثیر در بازی با مس رفسنجان با انگشت آتل بسته و باندپیچی شده آن هم از رنگ قرمزش بازی کرد و یک ساعت در میدان بود. گفته می‌شود انگشت دست عیسی نیاز به انجام عمل جراحی دارد اما بازی‌های فشرده پرسپولیس امکان چنین کاری را از او گرفته است و آل‌کثیر نمی‌خواهد بازی‌های تیمش را از دست بدهد ضمن اینکه کادر فنی هم به او نیاز دارد. با این حال در چنین شرایطی آل‌کثیر مجبور است با همان شرایط سخت و با دست بانداژ شده بازی کند که حتماً روی کیفیت کارش تأثیر منفی می‌گذارد. این مسأله که در صورت زمین خوردن یا برخورد با بازیکنان حریف شرایط انگشت عیسی را بدتر کند باعث می‌شود او با ترس بازی کند و روی کار فنی‌اش متمرکز نباشد.
با این حساب هیچ بعید نیست که آل‌کثیر مقابل گل گهر در ترکیب اصلی نباشد. او در تمرین دوشنبه کاور به تن داشت و قیافه‌اش گرفته بود در حالی که مغانلو جزو نفرات اصلی به نظر می‌رسید و شاید او کنار عالیشاه در خط حمله پرسپولیس قرار بگیرد.
 
 
هیچ اسمی برای جانشینی رادو مطرح نیست
ایرن ورزشی - همچنان از بوژیدار رادوشویچ گلر کروات پرسپولیس خبری نیست و به نظر می‌رسد باید منتظر شوک خبری بعدی ناشی از فسخ قرارداد او با پرسپولیس باشیم. در عین حال احتمال جدایی این گلر از پرسپولیس هم شرایط نیمکت تیم را تحت تأثیر قرار داده و سرخ‌ها برای حامد لک ذخیره باتجربه‌ای ندارند هم اینکه شایعاتی را به وجود آورده است. دیروز یکی از خبرگزاری‌ها برای جانشینی رادو از یک گلر مشهور و فیکس لیگ برتری نام برده بود در حالی که کادر فنی پرسپولیس به شدت این مسأله را تکذیب کرده و اعلام می‌کند فعلاً برای جانشینی رادو هیچ گزینه‌ای مد نظر ندارند. در عین حال طبیعی است که کادر فنی پرسپولیس برای پیدا کردن رقیب حامد لک دنبال یک گلر متوسط رو به بالا یا حتی درجه یک باشند که شاید تا آخر این فصل تحرکی در این باره اتفاق نیفتد.
 
 
احتمال حضور نعمتی در لیست
ایران ورزشی - از بین بازیکنان مصدوم پرسپولیس وحید امیری و کمال کامیابی نیا قطعاً به بازی امشب مقابل گل گهر نخواهند رسید اما ممکن است سیامک نعمتی در لیست تیم قرار بگیرد. نعمتی که به فاصله کوتاهی هر دو کتفش مصدوم شده در تمرین روز دوشنبه دقایقی با تیم تمرین کرد که این روال دیروز هم ادامه داشت بنابراین احتمالاً در لیست قرار خواهد گرفت.
گفته می‌شود احتمال دارد وحید امیری و کمال کامیابی‌نیا به بازی فولاد برسند اما با توجه به دوری‌شان از تمرینات گروهی بعدی است در آن مسابقه هم بتوانند در ترکیب اصلی سرخ‌ها قرار بگیرند.
 
 
پرسپولیس پول رضایتنامه مغانلو را ندارد
ایران ورزشی – دیروز خبرگزاری مهر اعلام کرد باشگاه سانتاکلارا رقم رضایتنامه شهریار مغانلو را به پرسپولیس 600 هزار دلار اعلام کرده در حالی که چند روز قبل ابراهیم شکوری از مبلغ یک میلیون دلار برای این منظور صحبت کرده بود!
با این حال حتی اگر رقم 600 هزار دلار درست باشد باشگاه پرسپولیس چنین پولی برای پرداخت به سانتاکلارا ندارد و اصلاً بحث تخفیف مطرح نیست. در خبر مورد اشاره آمده یحیی گفته از باشگاه پرتغالی تخفیف بگیرید وگرنه شهریار برگردد و برای همان تیم بازی کند اما واقعیت این است که پرسپولیس برای رضایتنامه مغانلو حتی یک چهارم آن مبلغ را هم نمی‌تواند پرداخت کند! در عین حال به نظر می‌رسد این وسط برخی واسطه‌ها و دلالان این ارقام را اعلام می‌کنند و شاید برای سانتاکلارا هم بهتر باشد که با رقمی معقول رضایتنامه مغانلو را برای پرسپولیس صادر کند.
 

 


Page Generated in 0.0056 sec