printlogo


کد خبر: 231686تاریخ: 1400/4/9 00:00
لژیونرها

 طارمی پس از رونمایی لباس صورتی پورتو:
دوست دارم زودتر لباس جدید را بپوشم
مهدی طارمی پس از رونمایی از لباس فصل جدید پورتو، در خصوص کیت جدید این باشگاه صحبتی کوتاه کرد.
باشگاه پورتو برای فصل
 2022-2021 کیت جدید خود را معرفی کرد و مهدی طارمی در خصوص آن با سایت باشگاه صحبت کرد.
لباس که به گفته باشگاه پورتو صورتی چشمگیری دارد، قرار است برای بازی‌های خارج از خانه تیم پورتو استفاده شود.مهدی طارمی پس از رونمایی از کیت جدید گفت: «خیلی این لباس را دوست دارم و دوست دارم هر چه زود با این لباس بازی کنم.»
 
 
صیادمنش در زوریا ماندنی شد
باشگاه زوریا اوکراین با تبریک تولد مهاجم ایرانی‌اش از ماندن این بازیکن در فصل آینده در این تیم خبر داد.سایت باشگاه زوریا اوکراین تولد بیست سالگی اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی‌اش را تبریک گفت و نوشت: «همه ما به اللهیار تبریک می‌گوییم و امیدوارم در سلامتی بتواند برای زوریا گل‌های بیشتری را در آینده بزند.»صیادمنش به صورت قرضی از فنرباغچه برای مدت 6 ماه راهی زوریا شده بود و اکنون قراردادش به پایان رسیده اما این متن باشگاه اوکراینی نشان می‌دهد قرارداد قرضی صیادمنش برای فصل آینده تمدید شده و او در فصل آینده در لیگ اوکراین برای این تیم بازی می‌کند.
 
 
زاهدی باعث شد تا صیادمنش کتک بیشتری بخورد
مهاجم سابق پرسپولیس باعث شد تا مهاجم سابق استقلال کتک بیشتری بخورد. باشگاه زوریا اوکراین جشن تولد 4 بازیکن خود را دیروز (سه‌شنبه) در تمریناتش به شکل ویژه برگزار کرد. یکی از این بازیکنان، اللهیار صیادمنش، مهاجم سابق استقلال بود که تولد 20 سالگی‌اش را جشن گرفت.بازیکنان زوریا در اقدامی فان یک تونل ایجاد کردند و 4 بازیکنی که تولدشان دیروز بود را مجبور به عبور از این تونل کردند تا آنها را به شوخی کتک بزنند.وقتی نوبت اللهیار صیادمنش برای عبور از تونل رسید، شهاب زاهدی دیگر بازیکن ایرانی زوریا در اقدامی شیطنت‌آمیز توپی را روانه داخل تونل کرد تا حرکت صیادمنش کند شود و کتک بیشتری بخورد. در زیر می‌توانید این اقدام طنزآمیز مهاجم سابق پرسپولیس علیه مهاجم سابق استقلال را مشاهده کنید.

 


Page Generated in 0.0057 sec