printlogo


کد خبر: 231684تاریخ: 1400/4/9 00:00
شفاف‌سازی و نظم باید سرلوحه کار فدراسیون باشد
قنبرزاده: نگاه ما به آینده است

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در نشستی که صبح دیروز (سه‌شنبه) با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و رؤسای کمیته‌ها و دپارتمان‌های فدراسیون برگزار شد، دقایقی سخنرانی کرد.
براساس نقل قولی که در همین راستا از منصور قنبرزاده روی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفته، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در جلسه دیروز با تأکید بر استقلال فدراسیون گفت: «بعد از گذشت سه ماه از فعالیت‌های مختلفی که صورت گرفته، معتقدم فدراسیون روی پای خود ایستاده و با حمایت همه‌جانبه در راستای اجرای برنامه‌های خود پیش می‌رود. در حین کار اگر همدلی و وحدت نباشد، بدون شک موفقیتی در پیش نخواهد بود. خوشبختانه با همدلی و تلاش و پشتکار رئیس و مجموعه فدراسیون فوتبال، اکنون شاهد اجرای برنامه‌ها به شکل مناسب هستیم.»
سرپرست دبیرکلی فدراسیون گفت: «فرآیندی که در این ۳ ماه طی شد در کنار تجارب دیگری که داشتم به این نتیجه رسیدم که کار پر خطر و پر ریسک پیش‌روی ما بوده و زمان نیاز داریم تا به هدف‌مان برسیم. در واقع، آبرو و حیثیت مدیریتی مجموعه‌ای که اکنون در فدراسیون حضور دارند، در میان بود. شکر خدا که تاکنون موفق بوده‌ایم.»
قنبرزاده افزود: «نگاه ما به آینده است. شفاف‌سازی، نظم و انضباط باید سرلوحه کاری‌مان باید باشد. اصلاح امور همکاری همه حوزه‌ها را می‌طلبد. ما یک تیم هماهنگ هستیم به نام فدراسیون تا ضربه نخوریم. چون بیشتر از گذشته در افکار عمومی رصد می‌شویم، بنابراین باید توجه بیشتری به ساختارها و برنامه‌های خود داشته باشیم.»
او همچنین درباره ابهام فعالیت بین دپارتمان و کمیته‌ها گفت: «این اقدام در اساسنامه منطبق با قوانین فیفا است. کمیته‌ها وظایف سیاستگذاری و برنامه‌ریزی برای اهداف کلان سیستم را دارند و دپارتمان‌ها نیز مسئولیت اجرایی. در بحث حوزه راهبردی نیز باید برنامه‌ها را تبدیل به کار کیفی کنیم تا خروجی مثبتی داشته باشیم.»

Page Generated in 0.0048 sec