printlogo


کد خبر: 231672تاریخ: 1400/4/9 00:00
خبر

حمایت فکری از اسکوچیچ
محمود فکری، سرمربی نفت مسجدسلیمان با انتشار استوری از تصمیم فدراسیون فوتبال به خاطر ادامه همکاری با اسکوچیچ دفاع کرد. فکری تصویری از خود در کنار اسکوچیچ که به زمان حضور در تیم نساجی بر می‌گردد منتشر کرد و برای اسکوچیچ در ادامه مسیر مقدماتی جام جهانی 2022 آرزوی موفقیت و ابراز امیدواری کرد که تیم ملی در نهایت به جام جهانی صعود کند. فدراسیون فوتبال به تازگی اعلام کرد برای ادامه همکاری با اسکوچیچ برای دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 به توافق رسیده است و کار را با این مربی کروات ادامه خواهند داد.
  
 
فردا، معارفه مدیرعامل تراکتور
قرار است فردا (پنجشنبه) در مراسمی رسمی، جمشید نظمی به کارکنان باشگاه تراکتور و بازیکنان این تیم معرفی شود. این مراسم معارفه در حالی برگزار خواهد شد که به دلیل پروتکل‌های بهداشتی خبرنگاران امکان حضور در آن را ندارند و نظمی در حضور کارکنان باشگاه، به بازیکنان معرفی خواهد شد و کارش را استارت خواهد زد. قرار است نظمی در یک کنفرانس خبری به سؤالات خبرنگاران در مورد بازگشتش به تراکتور پاسخ دهد.
 
 
 برگزاری نخستین تمرین تراکتور با کریمی
اولین تمرین تیم تراکتور تبریز زیر نظر فیروز کریمی دیروز برگزار شد. کریم جمالی، مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتور درباره زمان آغاز کار فیروز کریمی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال، می‌گوید: «آقای کریمی به عنوان سرمربی جدید معرفی شد و از دیروز (سه‌شنبه) کار خود را آغاز کرد. نخستین جلسه تمرینی زیر نظر ایشان ساعت 11 برگزار شد.»
 
 
 دستیاران کریمی در تراکتور مشخص شدند
فیروز کریمی پس از انتخاب به‌عنوان سرمربی جدید تراکتور، دیروز (سه‌شنبه) نخستین تمرین خود را در تبریز برگزار و رسماً کارش را در این تیم آغاز کرد. کریمی که قرار است تا پایان فصل هدایت تراکتور را بر عهده داشته باشد، فعلاً بدون دستیار به تبریز سفر کرده و قرار است علیرضا پژمان، حمید جودکی و محمود شجاعی مربیان تراکتور همچنان در کادرفنی این تیم به‌عنوان دستیار وی فعالیت داشته باشند. به این ترتیب حمید عبداللهی دستیار اول و بهزاد بشتایم آنالیزور تیم تراکتور در زمان حضور خطیبی، با جدایی این مربی از کادرفنی سرخ‌پوشان تبریزی، جدا شدند.
 
 
 محمودزاده تبانی در لیگ یک را تأیید کرد
فریبرز محمودزاده رئیس برگزاری مسابقات لیگ یک تأیید کرد ناظران یکی از بازی‌ها تبانی در مسابقه صورت گرفته را تأیید کرده است: «ما یک نقطه ضعف داریم. با وجود درخواست هواداران و مقامات امنیتی، بازی‌ها از شبکه‌های استانی پخش نمی‌شود. از آنها می‌خواهم بازی‌ها را پخش کنند. مثلاً می‌بینیم در یک بازی توپ به این سمت می‌رود اما بازیکن به سمت دیگر می‌رود. دیدارهای یک تیم همیشه از تلویزیون پخش می‌شد اما این هفته پخش نشد. مجبوریم بازی‌ها را ساعت 20:30 برگزار کنیم اما شبکه فارس پخش بازی‌ها را به‌خاطر اخباری 10 دقیقه‌ای قطع می‌کند.» محمودزاده با اشاره به بازی کرواسی و اسپانیا در یورو ۲۰۲۰ درباره تبانی هم صحبت می‌کند: «مگر گل اول کرواسی روی اشتباه بازیکن اسپانیا به ثمر نرسید؟ آیا می‌‌توان از تبانی صحبت کرد؟ اثبات تبانی بسیار مشکل است و گاهی فشار روی بازیکنان و تیم زیاد می‌شود. بررسی حقوقدانان با ما متفاوت است و ما ناظران محسوس و غیرمحسوس داریم. با اعضای تیم‌های میانه جدولی تماس داریم و مربیان به این موضوع توجه دارند. ممکن است تیم رقیب با یک بازیکن تماس بگیرد و بازیکن دیگر این موضوع را نداند. با این حال یکی از ناظران بازی‌ها این موضوع را گزارش کرده است.» مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک در واکنش به اظهارات علی‌اصغر کلانتری سرمربی فجرسپاسی درباره فساد، تبانی و شرط‌بندی در لیگ یک می‌گوید: «این مسائل را گزارش کردند و اینگونه نیست که برخورد نشود. در لیگ یک به مسائل ورود می‌کنیم و خودمان هم در ورزشگاه‌ها حاضر می‌شویم. یک ناظر هفته گذشته، این موضوع را نوشته است. بهاروند و عزیزی‌خادم هم روی این موضوع حساس هستند.» فریبرز محمودزاده که رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ هم به شمار می‌رود در مورد سرنوشت قانون منع حضور خارجی‌ها در لیگ برتر توضیح می‌دهد: «این موضوع با مصوبه اجرا شده و لغو این قانون هم باید مصوب باشد. اگر مصوبه تأیید شود، خرید بازیکن خارجی به‌صورت پلکانی و لازمه آن، خاتمه پرونده‌های باز و ارائه تضامین حقوقی و مالی است. فیفا در خصوص عقد قرارداد مربیان بحثی نداشت اما گزارشی به فدراسیون‌های کشورهای مختلف ارسال کرده که باید قرارداد مربیان رصد شود. قطعاً تغییر پیاپی مربیان تیم‌های مختلف هم با محدودیت مواجه می‌شود و یک سرمربی در فصل آینده، به راحتی نمی‌تواند باشگاهی را ترک کند.»
 

Page Generated in 0.0055 sec