printlogo


کد خبر: 231648تاریخ: 1400/4/9 00:00
چرا منچستر یونایتد به واران نیاز دارد

 
وقتی این خبر منتشر شد که رافائل واران قرارداد جدیدی با رئال مادرید امضا نکرده، باشگاه‌های اروپایی بسیاری گوش‌به‌زنگ شدند و اوضاع این ملی‌پوش فرانسوی را دنبال کردند.
از قرارداد واران با رئال مادرید تنها یک سال باقی مانده است و او مذاکرات با سران باشگاه را به تعویق انداخته تا به این ترتیب، بهترین قرارداد ممکن به او پیشنهاد شود.
رئال مادرید بر این باور است که مبلغ پیشنهادی‌شان که 7 میلیون یورو خالص در هر فصل است، دستمزد بالایی در باشگاه به شمار می‌رود و او باید به این مبلغ راضی باشد. همچنین، سرخیو راموس، کاپیتان رئال، به صورت آزاد از این تیم جدا شده است و بازوبند احتمالاً به واران خواهد رسید، آنچه که می‌تواند واران را ترغیب کند که قرارداد جدیدی امضا کند.
منچستر یونایتد به دنبال جذب یک مدافع میانی است و اوله گونار سولشر به باشگاهش گفته که خرید چنین بازیکنی در بالاترین سطح اولویت قرار دارد. او همچنین یک بال راست می‌خواهد که احتمالاً جیدون سانچو از بوروسیا دورتموند خواهد بود.
هری مگوایر چهار هفته پایانی رقابت‌های داخلی و اروپایی را از دست داد و غیبت او نشان داد که این بازیکن، چه به عنوان کاپیتان و چه به عنوان بازیکن، اهمیت بسیاری برای تیمش دارد.
تردیدهای زیادی درباره وضعیت ویکتور لیندلوف در یونایتد وجود دارد و بسیاری از هواداران می‌گویند که او در سطح بسیار بالایی نیست و شایسته بازی برای منچستر یونایتد نیست. این ملی‌پوش سوئدی در طول فصل بارها نشان داده که آسیب‌پذیر است، به ویژه زمانی که تیمش جلوتر می‌رود و خط دفاعی نزدیک‌تر به خط حمله بازی می‌کند.
مگوایر توانایی خوبی در کار با توپ دارد و امنیتی که در دفاع می‌بخشد باعث شده بسیاری از هواداران منچستر یونایتد در این فصل تحت تأثیر قرار بگیرند. به این دلیل است که مربی نروژی باشگاه، تصمیم گرفت بازوبند کاپیتانی را به او بسپارد.
اما فقط یک مدافع میانی خوب کافی نیست. من‌یونایتد نیاز به یک زوج دفاعی خوب برای او دارد که هم از نظر دفاعی عالی باشد و هم از نظر جنگندگی. واران در هر دو زمینه قدرتمند است و یکی از بهترین مدافعان میانی دنیای فوتبال به شمار می‌رود.
حتی با آنکه از قرارداد او تنها یک سال باقی مانده، رئال مادرید در صورت فروش او قیمت پایینی برایش در نظر نمی‌گیرد. به نظر می‌رسد که قیمت نهایی این بازیکن 50 میلیون یورو باشد که مشخصاً گران است، چرا که هر باشگاهی که او را بخواهد، می‌تواند در پایان فصل پیش رو، او را به صورت آزاد به خدمت بگیرد اما منچستر یونایتد نیاز به یک مدافع دارد که همین حالا آماده حضور در این تیم باشد؛ بازیکنی در کلاس جهانی برای قلب دفاع این تیم.
فرانسه در مسابقات یورو 2020 حذف شد اما واران در این بازی‌ها کلاس، خونسردی و سرعت بالای خود را به رخ کشید. او نشان داد می‌تواند با هر بازیکنی مقابله کند و پیروز باشد. به همین دلیل است که او یکی از اولین‌ نام‌هایی بود که دیدیه دشان روی برگه ترکیب می‌نوشت. همین کار را زین‌الدین زیدان در رئال مادرید انجام می‌داد.
منچستر یونایتد البته با رقابت سختی برای جذب این بازیکن روبه‌رو است و بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن و یوونتوس هم به دنبال جذب واران هستند اما پیشنهاد کلی یونایتد، چه از نظر ورزشی و چه از نظر اقتصادی، احتمالاً این بازیکن فرانسوی را مجاب می‌کند که به این تیم برود.
نام‌های دیگری هم برای یونایتد مطرح شده است، از جمله ژول کانده، مدافع سویا و پائو تورس از ویارئال اما واران بازیکنی است که سولشر به دنبال جذبش است.
پنجره نقل و انتقالات تابستانی تا حدود سه ماه دیگر باز است و به نظر می‌رسد که ماجراهای جالبی در آن اتفاق خواهد افتاد اما اگر سران منچستر یونایتد حس کنند که واران از علاقه آنها سوءاستفاده می‌کند تا قرارداد بهتری با رئال امضا کند، به‌سرعت به سراغ بازیکن دیگری در لیست خریدشان خواهند رفت.
 

Page Generated in 0.0048 sec