printlogo


کد خبر: 231632تاریخ: 1400/4/8 00:00
خبر


حمایت باشگاه از بخش حقوقی

باشگاه پرسپولیس توضیحاتی درباره فعالیت بخش حقوقی خود و عملکرد آنها ارائه کرد که البته حالت دفاعیه از فعالیت‌های این بخش دارد.
در مطلب باشگاه آمده: «پیرو پیگیری‌های کمیته حقوقی باشگاه که متشکل از وکلای خبره دادگستری به ریاست ایمان حسین‌پور شرفشاد است، فعالیت گسترده‌ای در خصوص امور حقوقی این باشگاه انجام شده است. کمیته حقوقی باشگاه پرسپولیس صرفنظر از قراردادهای اصلاحی و دادخواست‌هایی که خارج از سیستم ورزش کشور به ثبت رسانده، بیش از 500 نامه، شکوائیه، لایحه دفاعیه و گزارش پرونده از تاریخ ۶/۱۲/۹۹ لغایت ۶/۴/۱۴۰۰ تهیه و ارسال کرده است. این کمیته در کنار تیم مدیریتی باشگاه، با تلاش‌های شبانه روزی خود، برای گرفتن حق و حقوق پرسپولیس از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.»


بلیت فروشی مجازی بدون محدودیت

باشگاه پرسپولیس برای بازی با گل گهر سیرجان هم بلیت فروشی مجازی خود را از دیروز ساعت 14 آغاز کرد. دفعه قبل در بازی سوپرجام این اتفاق رخ داد و با وجود مشکلات فنی بیش از ده هزار نفر بلیت خریدند و درآمدی 360 میلیونی برای باشگاه داشتند. جالب اینکه این بار باشگاه تأکید کرده: «هیچ محدودیت و ظرفیتی برای تهیه بلیت وجود ندارد و این طرح، صرفاً برای کمک به باشگاه در شرایط شیوع کرونا و محرومیت پرسپولیس از فروش بلیت فیزیکی است. در زمان خرید، ظرفیت هر جایگاه با سطح قیمت بلیت را مشاهده می‌کنید اما این ظرفیت، فقط جنبه نمایشی دارد و قرار نیست محدودیتی برای خرید بلیت ایجاد کند.»
قرار است به محض پایان بازی، باز هم به صورت شفاف و بدون سانسور، تعداد بلیت‌های مجازی فروخته شده به همراه میزان درآمد باشگاه و هزینه اصلی برای تهیه هدایا توسط ارگان رسمی باشگاه پرسپولیس منتشر شود.


Page Generated in 0.0058 sec