printlogo


کد خبر: 231629تاریخ: 1400/4/8 00:00
مالکیت گل گهر و احتمال خوش شانسی در ضربات نهایی
بازی دولبه و خطرناک برای پرسپولیس



ایران ورزشی- پرسپولیس اول اسفند ماه سال گذشته در بازی رفت بهترین و قاطعانه‌ترین بردش را در سیرجان مقابل تیم امیر قلعه‌نویی جشن گرفت. آن روز سرخ‌های مشکی پوش 5 گل به گل‌گهر زدند و تا امروز این برد بهترین پیروزی‌شان در لیگ بیستم بوده است.
اما چنانچه منصفانه بخواهیم نگاه کنیم نتیجه قاطعانه آن برد چندان متناسب با شرایط بازی بخصوص در نیمه نخست نبود. پرسپولیس در حالی مقابل گل گهر به این برتری قاطع دست یافت که هر دو تیم به لحاظ تعداد پاس و بازی مالکانه شرایط برابری داشتند و حتی شوت به دروازه و تعداد شانس گل‌ها هم تقریباً برابر بود اما موقعیت‌های پرسپولیس در اتفاقی بی‌سابقه تبدیل به گل شد و گل گهر نتوانست گلی به ثمر برساند.
پرسپولیس چهار گل آن مسابقه را در نیمه دوم به ثمر رساند و اگر عادلانه نگاه کنیم نتیجه بازی در نیمه نخست می‌توانست مساوی باشد اما تیم یحیی برنده به رختکن رفت و در نیمه دوم حریف را خرد کرد.
گل‌گهر مقابل استقلال هم نمایش بدی نداشت و ضمن بازی مالکانه موقعیت‌هایی برای گلزنی داشت اما راحت‌تر از حد تصور باخت و تسلیم شد. آنها در مالکیت 63 به 37 از استقلال برتر بودند و فقط دو تا کمتر از حریف شوت زدند اما ضربات‌شان دقیق و در چارچوب نبود.
در عین حال با توجه به شرایط بازی رفت و بازی اخیر گل گهر مقابل استقلال کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس باید فوق‌العاده باهوش و تمرکز مقابل تیم قلعه‌نویی بازی کنند چرا که این تیم همیشه راحت نمی‌بازد و اگر خوش شانس باشد ضمن بازی مالکانه شرایط تغییر خواهد کرد. در واقع این یک بازی دولبه برای پرسپولیس است؛ یا مثل بازی رفت راحت برنده می‌شود یا به خنس می‌خورد و امتیاز از دست خواهد داد.


Page Generated in 0.0053 sec