printlogo


کد خبر: 231626تاریخ: 1400/4/8 00:00
خبر



استقلال بدون مصدوم مقابل آلومینیوم

وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال در دیدار با گل‌گهر سیرجان به‌دلیل مصدومیت حضور نداشت و از روی سکو‌ها نظاره‌گر بازی بود. این بازیکن در دیدار با پدیده مشهد به‌دلیل مصدومیت تعویض شد و نتوانست به بازی با گل‌گهر برسد. اکنون مصدومیت وی و دیگر بازیکنان برطرف شده و در بازی با آلومینیوم اراک می‌تواند تیمش را همراهی کند. تیم استقلال پنجشنبه در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در اراک به مصاف آلومینیوم خواهد رفت.
 

بالاخره اراک میزبان استقلال شد

تیم استقلال پنجشنبه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در ورزشگاه امام‌خمینی(ره) اراک به مصاف آلومینیوم خواهد رفت. پیش از اینکه گفته می‌شد این ورزشگاه آماده میزبانی از استقلال نیست اما پیش‌بینی‌ها درست از آب درنیامد و استقلال برای بازی با آلومینیوم باید به اراک برود. البته فرهاد مجیدی برای این دیدار مانند دو بازی گذشته چند بازیکن تیمش را در اختیار نخواهد داشت. هروویه میلیچ مدافع کروات آبی‌پوشان همچنان مصدوم است، داریوش شجاعیان نیز از روز یکشنبه تمرینات اختصاصی را آغاز کرده، اما به بازی با آلومینیوم نمی‌رسد. شیخ دیاباته مهاجم خارجی استقلال نیز هنوز به ایران بازنگشته و غایب بازی با آلومینیوم خواهد بود. وریا غفوری، احمد موسوی و محمد نادری که دیگر مصدومان استقلال بودند مشکلی برای همراهی تیم‌شان نخواهند داشت.

 
مشکلات آکادمی همچنان ادامه دارد

مشکلات باشگاه استقلال فقط مربوط به تیم بزرگسالان نیست و تیم‌های پایه باشگاه نیز از مسائل زیادی رنج می‌برند. آکادمی باشگاه استقلال بعد از جدایی ناصر فریادشیران با گذشت بیش از یک‌ماه هنوز مدیر جدید خود را نشناخته است. در شرایطی که اکثر باشگاه‌ها در رده‌های پایه برای فصل جدید کارشان را شروع کردند و با گذر از تست‌گیری تیم‌های خود را برای رقابت‌های پایه می‌بندند اما در استقلال تکلیف تیم‌های پایه مشخص نیست. بازیکنان و مربیان تیم‌های پایه استقلال نیز از بلاتکلیفی موجود در آکادمی باشگاه ناراحتند. در این خصوص تعداد زیادی از بازیکنان تیم‌های پایه با باشگاه قرارداد بلندمدت دارند اما تیم‌های‌شان هنوز تشکیل نشده است. در این شرایط پدر برخی بازیکنان شاغل در تیم‌های پایه استقلال مقابل ساختمان باشگاه تجمع کردند. آنها نسبت به بلاتکلیفی فرزندان خود گلایه داشتند و از مسئولان باشگاه خواستند تا هرچه سریع‌تر تکلیف تیم‌های پایه را روشن کنند.

 


Page Generated in 0.0043 sec