printlogo


کد خبر: 231624تاریخ: 1400/4/8 00:00
کارشناس


هیأت‌مدیره استقلال اختیار ندارند
واعظ: رسانه‌ها به حرف‌های معاونان سابق استقلال توجه نکنند

واعظ‌آشتیانی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال از اظهارات برخی مسئولان سابق این باشگاه بشدت ناراحت است. او می‌گوید: «باشگاه هیأت‌مدیره و مدیرعامل دارد و بقیه افرادی که اظهارنظر می‌کنند، صحبت‌های‌شان غیرمرتبط است و مسئولانه نیست. اینکه کسی به‌عنوان مشاور سابق حرف‌هایی بزند، درست نیست. از این دست مشاورها که بعدها خواستند مطرح شوند زیاد بوده است. اگر احیاناً حرف‌شان درست بوده باشد، در حد آنها نیست چنین صحبت‌هایی را مطرح کنند. مشاور چه چیزی می‌خواهد بگوید؟ مگر مشاور کار اجرایی داشته است که حرف می‌زند؟ برخی‌ها آموخته‌اند حرف‌هایی بزنند که عوام‌پسند باشد تا اینکه بحث کارشناسی مطرح کنند. عمده حرف‌های‌شان نیز تناقض دارد.» واعظ‌آشتیانی در ادامه صحبت‌های خود از غیرواقعی بودن هیأت‌مدیره استقلال پرده برداشت: «اگر هیأت‌مدیره باشگاه واقعی بوده و ثبت شرکت‌ها صورت گرفته باشد، اعضای هیأت‌مدیره می‌توانستند پس از اولین و دومین تذکر به مدیرعامل، در سومین مرتبه او را برکنار کنند. این تصمیم، حق قانونی هیأت‌مدیره است. اینجا باید به رسانه‌ها انتقاد کرد که به حرف‌های این افراد توجه می‌کنند، افرادی که وجاهتی ندارند. هرکسی تا زمانی که مسئولیت دارد باید حرف بزند، آن هم نه در رسانه‌ها بلکه در جلسات. اگر هیأت‌مدیره نمی‌تواند کار کند، بگوید شما را به خیر و ما را به سلامت و برود. اینکه مدیری بخواهد افشاگری کند و بگوید آن فرد چه گفت و آن یکی چه چیزی، جز خسارت زدن به باشگاه معنای دیگری ندارد.»
واعظ ادامه داد: «اینکه بگویند وزیر ورزش اجازه برکناری مدیرعامل را نداده است، عملکرد هیأت‌مدیره را زیر سؤال می‌برد و نشان می‌دهد آنها کاره‌ای نبوده‌اند و اختیار نداشته‌اند. اگر مدیرعامل به مصوبات و گفت‌وگوهای انجام‌شده در جلسات توجهی نکند، به‌جهت احترام می‌توانند به رئیس مجمع بگویند که می‌خواهیم مدیرعامل را عزل کنیم. اینکه رئیس مجمع مخالف برکناری مدیرعامل باشد، از آن موضوعات حساس‌برانگیز است. وزیر ورزش می‌‌تواند مجمع فوق‌العاده برگزار و کل هیأت‌مدیره را برکنار کند و افراد جدیدی بگذارد و از آنها بخواهد مدیرعامل انتخاب کنند، اما اجازه گرفتن از وزیر جای بحث و تأمل دارد.»

مجیدی همه کار برای استقلال می‌کند
نامجومطلق: وضعیت استقلال خوب نیست

نامجومطلق مربی سابق استقلال که فصل پیش هم در کنار مجیدی کار کرده است، در خصوص مشکلات استقلال اینطور می‌گوید: «استقلال به تمام معنا مشکل دارد. تیمی با این عظمت و داشتن هواداران زیاد برایش تصمیماتی گرفته می‌شود که خوب نیست. مشکلات مدیریتی و تغییراتی که در تیم صورت گرفته نتوانسته این تیم را به آرامش برساند و اعتقاد دارم این گرفتاری‌ها هر روز هم در حال افزایش است. مجیدی شرایط سختی در استقلال دارد. او هم پاداش می‌دهد، هم کارهای اداری بازیکنان را دنبال می‌کند و تمام شرح وظایفی را که باید دیگران انجام دهند او بر عهده گرفته است.» نامجو در ادامه می‌گوید: «وضعیت استقلال خوب نیست. این تیم هیچ امکاناتی ندارد. وضعیت زمین تمرین تیم مشخص نیست اما با تمام این تفاسیر استقلال خوب بازی می‌کند و نتیجه می‌گیرد. متأسفانه در این بین هواداران هستند که دل‌شان برای تیم می‌سوزد و نمی‌دانند برای موفقیت استقلال چه کاری می‌توانند انجام دهند.» مربی سابق استقلال در مورد مسائل مالی استقلال نیز می‌گوید: «مشکل اصلی استقلال مسائل مالی است. نبود بودجه این تیم را هر روز بیشتر وارد بحران می‌کند. هیأت‌مدیره و مدیرعامل باید تلاش کنند تا این مشکلات هرچه زودتر برطرف شود. فرهاد مجیدی بیشتر از وظیفه‌اش کار می‌کند. او به‌دنبال این است که مشکلات را برطرف کند و اگر قرار باشد همه کارها را او انجام دهد تمرکزش بر روی مسائل فنی از بین خواهد رفت.» نامجو در پاسخ به این سؤال که آیا می‌توان به آینده این استقلال امیدوار بود؟ می‌گوید: «تا یکی، دو ماه دیگر تغییرات گسترده‌ای به وجود می‌آید. شاید مسئولان جدید توجه بیشتری به استقلال داشته باشند.» مربی سابق استقلال در پایان در خصوص دیدار روز پنجشنبه هفته جاری استقلال برابر آلومینیوم اراک می‌گوید: «اعتقاد دارم آلومینیوم با منصوریان متحول شده است. آنها روند رو به رشدی را پیدا کرده‌اند. استقلال علی‌رغم تمام مشکلاتی که دارد نتایج خوبی گرفته و این بازی می‌تواند یکی از بهترین بازی‌های لیگ در طول این فصل باشد.»


 


Page Generated in 0.0053 sec