printlogo


کد خبر: 231622تاریخ: 1400/4/8 00:00
هیأت‌مدیره به کارش ادامه می‌دهد؟
مخالفت وزارت ورزش با استعفای آصفی و دلفانی



بعد از موافقت وزارت ورزش و جوانان با استعفای عبدیان و نظری و کنار گذاشتن این دو عضو هیأت‌مدیره، حمیدرضا آصفی نیز که در همین تیم مدیریتی حضور داشت، از سمت خود کناره‌گیری کرد.    
 آصفی دلیل کنار رفتن خود از هیأت‌مدیره استقلال را مسائل شخصی عنوان کرد، اما وزارت ورزش و جوانان هیچ واکنشی نسبت به استعفای او نشان نداد.
 استراتژی وزارت ورزش در قبال آصفی نشان می‌داد مسعود سلطانی‌فر که در حقیقت رئیس مجمع باشگاه استقلال محسوب می‌شود، تمایلی به کناره‌گیری آصفی ندارد و می‌خواهد بعد از آرام شدن اوضاع دوباره آصفی را دعوت به همکاری کند.
 این استدلال درست از آب درآمد و بعد از گذشت نزدیک به یک هفته از موافقت با جدایی عبدیان و نظری، وزارت ورزش و جوانان رسماً اعلام کرد با کناره‌گیری آصفی موافق نیست. به این ترتیب آصفی باید دوباره به هیأت‌مدیره باشگاه استقلال بازگردد. هرچند برخی بر این باورند عضو سیاسی هیأت‌مدیره باشگاه استقلال که فعالیت چشمگیری در وزارت امور خارجه هم داشته دیگر به این سمت بازنمی‌گردد، اما با توجه به اصرار بالادستی‌ها باید منتظر تغییر استراتژی این عضو نام‌آشنای هیأت‌مدیره باشگاه استقلال بود. در این میان که آصفی از سمت خود کناره‌گیری کرده بود نیز یکی دیگر از اعضای هیأت‌مدیره به نام داریوش دلفانی 48 ساعت بعد از انتصاب به‌عنوان عضو هیأت‌مدیره باشگاه استقلال از سمت خود کناره‌گیری کرد که وزارت ورزش با استعفای این شخص که سابقه مدیریت در باشگاه پیکان را هم دارد، مخالفت کرد تا این دو عضو مجاب به بازگشت به هیأت‌مدیره استقلال شوند. اگر آصفی و دلفانی به هیأت‌مدیره بازگردند در کنار مظلومی، ملکیان و مددی تعداد اعضای هیأت‌مدیره این باشگاه را به عدد 5 می‌رسانند که از لحاظ قانونی تعداد مناسبی برای حضور در هیأت‌مدیره محسوب می‌شود و می‌توان با خیال آسوده از نظرات این اعضا در راستای پیشبرد اهداف استقلال بهره گرفت.


 


Page Generated in 0.0051 sec