printlogo


کد خبر: 231620تاریخ: 1400/4/8 00:00
اخطار جدی مددی به نامداری و توفیقی
در نقل‌وانتقالات استقلال دخالت نکنید



اینطور که احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال مدعی شده، برخی افراد که سمتی در باشگاه استقلال ندارند در امور نقل‌و‌انتقالاتی این باشگاه دخالت می‌کنند. مدیرعامل باشگاه استقلال به افشاگری در این باره پرداخته و بشدت رفتار افرادی که به‌زعم او در امور استقلال دخالت می‌کنند را تقبیح کرده است. مددی در این باره گفته: «مگر اینجا (منظورش باشگاه استقلال است) مدیرعامل و هیأت‌مدیره ندارد که آقای نامداری و یک شخص دیگری که در گذشته در استقلال بوده و سابقه‌اش مشخص است (منظورش پندار توفیقی است)، برای این باشگاه تصمیم بگیرند؟ چه‌کاره هستید که در حال بستن تیم برای استقلال هستید؟» مددی به برخی دیگر از اظهارات نامداری نیز پرداخته و صحبت‌های او را ناشی از ناآگاهی می‌داند: «مجموع مبلغی که از آبان‌ماه ۹۹ تاکنون به‌عنوان کمک‌های هواداری استقلال جمع‌آوری شد، حدود ۶۸۲میلیون تومان بود؛ تعجب می‌کنم چرا برخی برای بازی با احساسات هواداران، این عدد را بالغ بر ۵میلیارد تومان اعلام کرده‌اند.» مددی نسبت به دیگر ادعایی که از سوی نامداری مطرح شده نیز این واکنش را نشان داده است: «مبلغ 160میلیارد تومان که نامداری مدعی شده به حساب ما نیامده است. حتماً این عزیز باید مدارک و مستندات خود را ارائه کند، وگرنه باید در پیشگاه قانون پاسخگو باشد. تا این لحظه از طرف کارگزار بیش از ۹۰میلیارد تومان تزریق شده است.»
 
واحد حقوقی باشگاه استقلال کجاست؟
اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال نشان می‌دهد برخی افراد بدون آگاهی کافی از آنچه بر احوالات استقلال می‌گذرد در فضای مجازی اظهارنظر می‌کنند؛ رفتاری که موجب واکنش‌های هواداران هم می‌شود و برای آنها تصورات دیگری از فضای باشگاه استقلال پدیده می‌آورد. اینکه مدیرعامل باشگاه استقلال از برخی افراد که سمتی در باشگاه ندارند خواسته در امور نقل‌و‌انتقالات استقلال دخالت نکنند یا درباره مسائل مالی قضاوتی نداشته باشند انتظار درستی است. افرادی که مددی از آنها نام برده بدون توجه به بازخورد اظهارات خود در فضای مجازی اظهاراتی داشته‌اند که شائبه‌هایی ایجاد کرده‌ است. از آن شگفت‌آورتر ادعای یکی از مسئولان سابق باشگاه استقلال در توافق با برخی بازیکنان برای حضور در باشگاه استقلال است که نشان می‌دهد این فرد بدون اینکه مسئولیتی در باشگاه استقلال داشته باشد، خود را محق به انجام برخی مذاکرات نقل‌و‌انتقالاتی می‌داند که بخش حقوقی باشگاه استقلال باید فی‌الفور درباره این دخالت‌ها واکنش نشان دهد و اجازه ندهد افرادی که هیچ مسئولیتی در باشگاه استقلال ندارند، آزادانه خود را مسئول این باشگاه معرفی و حتی با برخی بازیکنان برای حضور در استقلال مذاکره و عجیب‌تر اینکه همه این موضوعات را رسانه‌ای کنند.
 
ادعای قرارداد با الهامی از سوی یک مسئول برکنارشده
قبل از اینکه مددی نسبت به این اظهارات و اقدامات غیرمسئولانه از سوی برخی افراد واکنش نشان دهد شخصی که پیش‌تر مسئولیتی در باشگاه استقلال در فضای مجازی (کلاب‌هاوس) حرفی به زبان آورد که بسیار عجیب بود. این شخص مدعی شد مدیران باشگاه استقلال قبل از اینکه مجیدی را به‌عنوان سرمربی استقلال انتخاب کنند، با ساکت الهامی قرارداد منعقد کرده بودند! این موضوع به‌طور جدی از سوی ساکت الهامی سرمربی کنونی باشگاه نساجی رد شد و این مربی اعلام کرد حضورش در باشگاه استقلال یک ساعت طول کشید و هیچ قراردادی فی‌مابین دو طرف منعقد نشد. الهامی با تکذیب جدی این موضوع درباره تماسش با فرهاد مجیدی بعد از انتصاب به‌عنوان سرمربی استقلال نیز اعلام کرد اولین نفر بوده که به سرمربی استقلال حضور در این سمت را تبریک گفته است.
به این ترتیب مشخص می‌شود باشگاه استقلال علاوه بر مشکلات مالی با سیر عظیمی از اظهارات نسنجیده و غیرواقعی نیز دست به گربیان است و برخی خواسته یا ناخواسته با اظهارات خود برای این باشگاه مشکل ایجاد می‌کنند.

آخرین خبر
 مددی: اختلافم با مجیدی حل شد


احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال درمصاحبه‌ای اعلام کرد که اختلاف‌هایش با مجیدی تمام شده و سرمربی استقلال مورد حمایت او قرار دارد. اگر اظهارات مدیرعامل استقلال صحت داشته باشد، باید منتظر مطلوب ترشدن اوضاع روحی بازیکنان و حل مشکلات مالی بود.


 


Page Generated in 0.0048 sec