printlogo


کد خبر: 231613تاریخ: 1400/4/8 00:00
وعده تازه رئیس فدراسیون هندبال
سرمربی خارجی، نیمه تیر می‌رسد

علیرضا پاکدل در حاشیه رونمایی از لباس تیم ملی هندبال زنان از ورود مربی خارجی که برای تیم ملی مردان در نظر گرفته شده، خبر می‌دهد.
رئیس فدراسیون هندبال که مدتی قبل از روند جذب مربی خارجی ابراز نارضایتی کرده و به نوعی گفته بود جذب مربی خارجی در این مقطع بسیار سخت است، حالا از حضور مربی خارجی در ایران خبر می‌دهد.
پاکدل در این رابطه می‌گوید: «سرمربی تیم ملی هندبال مردان اگر به جمع‌بندی نهایی برسیم ۱۵ یا ۱۶ تیر یا همان اواخر هفته آینده نهایی می‌شود و قرارداد می‌بندیم. بعد از عقد قرارداد، اردوهای تیم ملی با توجه به نظر سرمربی آغاز می‌شود.»
او همچنین درباره تیم ملی هندبال زنان و حضورش در رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌گوید: «دومین مرحله اردوی زنان برگزار می‌شود و کادر فنی به جمع‌بندی نفرات خواهد رسید تا اردوها با نفرات اصلی پیگیری شود. از طرفی با توجه به اینکه اشتادسازه ۲ بازیکن خارجی جذب کرده بعد از بررسی به این نتیجه رسیدیم که این ۲ بازیکن روس می‌توانند به تیم ملی ما کمک کنند به همین دلیل در اردوها شرکت کردند تا به بالا بردن سطح کیفی بازیکنان کمک کنند.»
پاکدل در خصوص اینکه هدف از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا چیست، ادامه می‌دهد: «کره و ژاپن از برترین‌های آسیا هستند، تا چند سال پیش می‌توانستیم از سد ازبکستان بگذریم اما حالا این تیم هم کمی از سطح آسیا فاصله گرفته است. کار ما در مسابقات قهرمانی آسیا بسیار سخت است. هنگ‌کنگ، تایلند و ازبکستان حریفان مستقیم ما هستند که باید برای کسب سهمیه جهانی با آنها بجنگیم.»

 


Page Generated in 0.0046 sec