printlogo


کد خبر: 231610تاریخ: 1400/4/8 00:00
خبر



قرارداد شاهین‌طبع با شیمیدر نهایی شد

سرمربی تیم ملی بسکتبال در فصل جدید مسابقات باشگاهی این رشته هدایت تیم شیمیدر قم را بر عهده می‌گیرد. مهران شاهین‌طبع طی دو فصل گذشته هدایت تیم شهرداری گرگان را در لیگ برتر بسکتبال بر عهده داشت و پس از یک فصل نیمه کاره در این رقابت‌ها موفق شد سال گذشته عنوان قهرمانی لیگ را با گرگانی‌ها به دست بیاورد. او که همزمان هدایت تیم ملی بسکتبال را هم عهده‌دار است، برای حضور در فصل جدید لیگ برتر با شیمیدر قم به توافق نهایی رسیده است البته از مدت‌ها قبل این موضوع اعلام شده بود و حالا قرارداد شاهین‌طبع با این تیم برای مدت دو سال منعقد شده است. مسئولان شیمیدر قم در واقع مهران شاهین‌طبع را جایگزین مصطفی هاشمی کرده‌اند. هاشمی سال گذشته نماینده قم را در جایگاه سوم لیگ برتر قرار داد. مهران شاهین‌طبع در شرایطی با شیمیدر قم قرارداد بسته که علاوه بر شهرداری گرگان با تیم‌های پتروشیمی، مهرام و صبا هم تجربه قهرمانی در لیگ برتر را دارد.

بهنام آرین قهرمان تایم تریل کشور شد

مسابقات قهرمانی کشور جاده ۱۴۰۰ که به میزبانی استان مازندران (شهرک نمک آبرود) برگزار شد، دیروز با انجام مسابقه تایم تریل انفرادی به کار خود پایان داد.
در ماده تایم تریل انفرادی ۱۹ دوچرخه‌سوار برتر کشور مسیر ۳۲ کیلومتری را سپری کردند که در پایان بهنام آرین از استان همدان با ثبت زمان ۴۱:۳۴:۷۷۱ دقیقه به عنوان قهرمان این ماده انتخاب شد. مرتضی رضوانی از استان مازندران با ثبت زمان ۴۱:۴۶:۶۰۰ دقیقه و سعید صفرزاده از استان آذربایجان شرقی و تیم دانشگاه با ثبت زمان ۴۱:۴۶:۶۰۰ به ترتیب دوم و سوم شدند.
پیش از این سعید صفرزاده رکابزن المپیکی کشورمان توانسته بود عنوان نخست بخش استقامت جاده را از آن خود کند. بدین ترتیب پرونده مسابقات دوچرخه‌سواری جاده مردان در سال ۱۴۰۰ با قهرمانی بهنام آرین و سعید صفرزاده در تایم تریل انفرادی و استقامت جاده بسته شد.

کنترل شدید ورزشکاران خارجی در المپیک

کمیته برگزاری بازی‌های توکیو اعلام کرد کنترل بیشتری در خصوص ورزشکاران خارجی در المپیک خواهد داشت.
یاسوهیرو یاماشیتا، رئیس کمیته المپیک ژاپن گفت: «به هیچ‌وجه نمی‌توان این احتمال را در نظر گرفت که همه ورزشکارانی که به توکیو می‌آیند؛ کرونا ندارند و به همین خاطر کنترل مرزها باید برای جلوگیری از گسترش انجام شود. در نتیجه ایجاد محدودیت‌هایی مانند الزام کشورهایی مانند هند برای قرنطینه ضروری است.»
در حالی که کمتر از یک ماه به آغاز بازی‌های المپیک توکیو باقی مانده، ورزشکاران بیشتری وارد ژاپن شده‌اند که از بین نفرات حاضر در توکیو، آزمایش کرونای دو عضو از کاروان اوگاندا مثبت شده است.



 


Page Generated in 0.0068 sec