printlogo


کد خبر: 231605تاریخ: 1400/4/8 00:00
خبر



علیزاده مقابل پرسپولیس محروم نیست

تیم گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فردا (چهارشنبه)، میهمان پرسپولیس خواهد بود. علیرضا علیزاده هافبک گل‌گهر در بازی قبلی مقابل استقلال از داور کارت زرد گرفت و به همین خاطر این تصور به وجود آمد که او در بازی بعدی مقابل پرسپولیس محروم خواهد بود اما علیزاده که در بازی مقابل فولاد محروم بود، با کارت زردی که در بازی هفته بیست و چهارم دریافت کرد اکنون یک‌کارته است و مشکلی برای همراهی تیمش مقابل پرسپولیس ندارد.

 
کار مدافع پیکان به بیمارستان کشید

در جریان بازی پیکان و نفت مسجدسلیمان، بازی خشن بازیکن خوزستانی در دقایق پایانی نیمه اول و ضربه‌ای که او با آرنج به صورت محمد ستاری مدافع چپ خودروسازان زد، سبب مصدومیت شدید این بازیکن شد. بعد از ورود پزشکان پیکان به زمین و بانداژ سر ستاری، این بازیکن به مسابقه ادامه داد اما در نهایت بعد از پایان مسابقه او به بیمارستان مراجعه کرد. محمد ستاری ساعتی بعد از بازی برای درمان سر مصدومش به بیمارستان رفت و پیشانی او چند بخیه خورد تا شبانه به درمان خود بپردازد. نکته قابل توجه در برخورد ستاری و بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان این بود که داور مسابقه به یک خطای ساده بسنده کرد و خبری از اخطار هم نبود! بازی پیکان و نفت مسجدسلیمان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
 

هافبک مس رفسنجان آماده جدال با فولاد

محسن آذرباد، هافبک مس رفسنجان که با توجه به آسیب‌دیدگی زانو بازی این هفته تیمش مقابل پرسپولیس را از دست داده بود، با پشت سر گذاشتن مراحل درمانی شرایط همراهی این تیم را برابر فولاد خوزستان به دست خواهد آورد. آذرباد که در این فصل توانسته عملکرد موفقی در خط میانی مس رفسنجان به جا بگذارد، امیدوار است در تست تیمش زیر نظر کادر پزشکی، مجوز حضور در تمرینات گروهی را به دست بیاورد و در صورت صلاحدید کادرفنی در جدال حساس مقابل فولاد خوزستان این تیم را همراهی کند. البته مس رفسنجان کار سختی مقابل فولاد دارد چراکه این تیم مقابل تیم مدعی سپاهان توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و یک امتیاز به دست بیاورد.

 
درگیری لفظی خطیبی
با هواداران تراکتور

تیم تراکتور در ادامه نتایج ضعیف خود در لیگ برتر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک در مشهد مغلوب پدیده شد و به رتبه هفتم جدول رده‌بندی سقوط کرد. این نتیجه در ادامه نتایج چند وقت اخیر تراکتوری‌ها و در کنار اختلاف و درگیری با بازیکنانی مثل شجاعی و دژاگه که به جدایی آنها منجر شد و اختلاف اخیر با محمدرضا اخباری، منجر به خشم و اعتراض هواداران تراکتور نسبت به عملکرد رسول خطیبی شده است. شنبه کاروان تراکتور به تبریز برگشت و در فرودگاه درگیری لفظی میان رسول خطیبی و برخی از هواداران معترض تراکتور رخ داد که خطیبی در ادامه به سرعت سوار اتومبیل شخصی خودش شد و محل را ترک کرد. به نظر می‌رسد با وجود حمایت همه‌جانبه زنوزی و مدیران باشگاه تراکتور از خطیبی، ادامه این روند و تشدید نارضایتی هواداران فضا برای سرمربی تراکتور تنگ‌ و تنگ‌تر خواهد شد.

 
ادامه ممنوعیت حضور گردانی در تمرین ماشین

تیم ماشین‌سازی تبریز در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف نساجی رفت و حبیب گردانی مدافع تیم تبریزی به دلیل رفتاری که در جریان برگزاری این بازی داشت در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفت. گردانی که پس از بازی با نساجی با تصمیم سرمربی و مدیر تیم در اختیار باشگاه قرار گرفت، دیروز هم از حضور در تمرینات منع شد تا در جلسه انضباطی باشگاه با حضور مسئولان تیم، به رفتار توهین‌آمیز او رسیدگی شود. سیدمحمد علوی مدیر تیم ماشین‌سازی درباره حواشی که حبیب گردانی در جریان بازی با نساجی به وجود آورد و منجر به کنار گذاشتن او از تیم شد، می‌گوید: «به کسی باج نمی‌دهیم. ورزش روی باخت هم دارد. اگر می‌بازیم نباید اخلاق و انضباط را ببازیم. گردانی در بازی با نساجی جزو 11 نفر اصلی بود. بین دو نیمه علیرضا اکبرپور تصمیم گرفت او را تعویض کند. بعد از اینکه سرمربی با تیم صحبت کرد و بازیکنان وارد زمین شدند، من دوباره به رختکن برگشتم که دیدم صدای داد و فریاد می‌آید. در رختکن چند نفر از اعضای کادر پزشکی، تدارکات و همچنین مربی دروازه‌بان‌های ما حاضر بودند. گردانی با صدای بلند به همه تشکیلات باشگاه فحش رکیک داد که من از بیان آن شرم می‌کنم. ان‌شاء‌الله امروز جلسه انضباطی در مورد رسیدگی به وضعیت گردانی برگزار می‌شود و من گزارش کامل را می‌دهم. حتی اگر اکبرپور هم نمی‌گفت من کار خودم را می‌کردم چون نظم و انضباط تیم برعهده من است.»

 


Page Generated in 0.0055 sec