printlogo


کد خبر: 231591تاریخ: 1400/4/8 00:00
این بازی برای انگلیس بزرگتر از بازی برابر اسکاتلند یا کرواسی نیست
ساوت‌گیت: نباید از آلمان بترسیم



گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس معتقد است که شاگردانش در بازی حساس امشب مقابل آلمان در یک هشتم نهایی یورو 2020 نباید از حریف بترسند.
انگلیس و آلمان امشب در جذاب‌ترین بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو به مصاف یکدیگر خواهند رفت. انگلیس اگرچه تا به اینجای جام پر فراز و نشیب ظاهر شده اما به عنوان تیم اول به این مرحله صعود کرده و در سمت مقابل آلمان نیز با خوش‌اقبالی و تساوی لحظات آخر مقابل مجارستان همچنان در کورس رقابت‌ها باقی مانده است.
ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس پیش از تقابل حساس تیمش مقابل آلمان گفت: «آلمان در یک گروه بسیار سخت قرار داشته است. همچنین کیفیت بازی‌ها و حریفان‌شان نیز بسیار بالا بوده است بنابراین آنها برای حضور در یک مسابقه بزرگ دیگر آماده هستند. آنها همچنین تجربه زیادی در مسابقات بزرگ دارند؛ چهار بار قهرمانی جام جهانی و تعداد زیادی قهرمانی در لیگ قهرمانان، بنابراین آلمان تیم
توانمندی است.»
ساوت‌گیت اضافه کرد: «اگرچه من در مورد آلمان نظرات منفی زیادی می‌خوانم اما آنها را تیمی آماده می‌بینم. آنها از نظر تاکتیکی می‌دانند که باید چه کاری انجام دهند بنابراین این برای ما بازی بسیار سختی خواهد بود. من فکر نمی‌کنم که این بازی بزرگتر از دیدار برابر اسکاتلند یا کرواسی در مرحله گروهی باشد. با این حال آلمان یک حریف باکیفیت است.»
ساوت‌گیت در ادامه گفت: «ما می‌توانیم تاریخ‌سازی کنیم و فکر می‌کنم که بازیکنان از این چالش لذت می‌برند. ما باید به این مسابقه به عنوان یک چالش نگاه کنیم نه اینکه از آن بترسیم. من فکر می‌کنم که نترس بودن در تیم وجود دارد و در بازی با آلمان می‌‌توانیم شاهد آن باشیم.»
او درباره عملکرد انگلیس تا این مرحله اضافه کرد: «ما به عنوان یک تیم از نظر دفاعی بسیار قدرتمند به نظر می‌رسیدیم و این در مسابقات یک فاکتور مهم است. البته ما می‌خواهیم که کمی روان‌تر بازی کنیم. هنوز به این مهم دست نیافته‌ایم اما به نظرم اکثر تیم‌های دیگر حاضر در مسابقات نیز با چنین مشکلی روبه‌رو هستند.»
میسون مانت و بن‌چیلول، دو بازیکن انگلیس در روزهای گذشته به خاطر احتمال ابتلا به کرونا قرنطینه شدند، ولی ساوت‌گیت ممکن است امشب از آنها استفاده کند و گفت: «ما برای دیدار برابر آلمان آنها را در اختیار خواهیم داشت. آنها در چند جلسه تمرینات حاضر بودند اما در همه جلسات نیز حضور نداشتند. باید در مورد آنها تصمیم بگیریم که آیا تمریناتی که انجام داده‌اند برای حضورشان در میدان کافی خواهد بود یا خیر.»


 


Page Generated in 0.0045 sec