printlogo


کد خبر: 231590تاریخ: 1400/4/8 00:00
مدیرعامل استقلال وعده حل مشکلات مالی و قرارداد پین را داد
ادعاهایی برای پایان رابطه تیره مجیدی - مددی

روابط تیره فرهاد مجیدی و احمد مددی برای استقلال نمی‌تواند سرنوشت جالبی داشته باشد. باشگاه را نمی‌توان با قهر و بدبینی و اختلاف اداره کرد. احمد مددی، مدیرعامل استقلال در این مصاحبه سعی دارد روابط را تلطیف کند. فرهاد مجیدی اما هنوز موضع جدیدی را اعلام نکرده است اما مسأله مجیدی با مدیرعامل باشگاه نمی‌تواند شخصی باشد و او برای حل مشکلات تیم و بازیکنانش وارد بحث و جدل با باشگاه شده است.
احمد مددی، مدیرعامل استقلال وعده‌هایی را طرح می‌کند که شاید اجرایی شدن آنها به تلطیف روابط منجر شود اما بعید است اگر در حد حرف باقی بماند، برای سرمربی و بازیکنان استقلال شنیدنش جذابیتی داشته باشد.
احمد مددی مدیرعامل استقلال درباره اختلافاتش با فرهاد مجیدی گفته است:‌ «سوء‌تفاهمی پیش آمده بود که روز گذشته حل شد.» او همچنین به حمایت قاطعانه از فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پرداخت: «مجیدی صددرصد مورد حمایت بنده و اعضای هیأت مدیره است. مجیدی با ما قرارداد دارد و می‌دانم پایبند به قراردادش است. ما هم حمایت کامل را از مجیدی انجام می‌دهیم. آن چیزی که اتفاق افتاده، مشکلات مالی است که زودگذر است. به زودی منابع مالی را به تیم تزریق می‌کنیم تا کادر فنی و بازیکنان آسوده خاطر مسابقات را دنبال کنند.»
اما استفاده مددی از واژه به زودی احتمالاً برای استقلالی‌ها تازگی ندارد. ببینیم حرف‌های دیگر مددی درباره مسائل مهم و مورد بحث فرهاد مجیدی چیست و او چگونه پی حل مشکلات است. از مسأله حفظ قایدی شروع کنیم. مددی در پاسخ به سؤالی درباره قرارداد مهدی قایدی و احتمال فروش این بازیکن گفت: «قایدی با باشگاه قرارداد دارد و در خدمت‌شان هستیم.»
مددی درباره قرارداد مشاور ایتالیایی فرهاد مجیدی و ممنوعیت ورود مربی خارجی گفت: «ما هیچ موقع به این قانون بی‌احترامی نمی‌کنیم و با تدابیری که اندیشیده شده به هیچ عنوان به این قانون لطمه‌ای وارد نمی‌شود. قرارداد آقای پین را آماده کردیم و فرستادیم و منتظریم تا اصلاحاتش را انجام دهد و به ما برگرداند. مشکلی برای حضور او نداریم و اتفاقاً استقبال می‌کنیم. حتماً با شناخت مجیدی، او به ایران می‌آید و بار فنی تیم را بالا می‌برد.»
به دلیل ممنوعیت جذب مربی و بازیکن خارجی تا پایان فصل و اینکه باشگاه‌ها حق ندارند از منابع ارزی خود قرارداد جدیدی منعقد کنند، مددی در پاسخ به این سؤال که آیا هزینه این مربی به صورت ارزی از جیب باشگاه خرج خواهد شد، گفت: «به هیچ‌ عنوان.»
تا اینجا اما هنوز نه استقلال با گابریله پین به توافق رسیده است و نه مددی از توافق حرف می‌زند. قراردادی که مددی درباره‌اش گفته، همان متنی است که منجر به توافق نشد و پین را از شکایت در صورت دریافت نکردن دستمزد، منع می‌کرد. مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سؤال که حضور اسماعیلی، مظاهری و غلامی در کمیته انضباطی صحت دارد، گفت: «خیر این موضوع درست نیست.» او درباره قرارداد میلیچ و دیاباته گفت: «از بدو ورود من شیخ دیاباته بیش از ۴۰۰ هزار دلار و میلیچ هم ۱۶۸ دلار دریافتی داشته‌اند. میلیچ از دی ماه ۱۳۹۸ هیچ دریافتی نداشت و من که مهر ماه ۹۹ آمدم شروع به پرداخت مطالباتش کردم. تمدید قرارداد این دو بازیکن هم بستگی به نظر سرمربی تیم دارد.»
مددی در این مصاحبه از حل شدن مشکلاتش با فرهاد مجیدی گفت اما هنوز نمی‌دانیم موضع طرف مقابل در این جدل چیست. حرف‌های مددی درباره حل مشکلات مالی بازیکنان که منجر به پرداخت پاداش توسط مجیدی شده است چقدر ضمانت اجرایی دارد یا ادعای مددی درباره قرارداد پین چگونه منجر به حضور پین در ایران می‌شود. همه اینها در آینده روشن خواهند شد.

 


Page Generated in 0.0053 sec