printlogo


کد خبر: 231583تاریخ: 1400/4/7 00:00
بابای اوشین



هومن جعفری
حیف که این ستون ما طنزورزشی است. اگر طنز سیاسی اجتماعی هم در این ستون می‌شد جا زد، یک چیزی خطاب به این آقای کلانتری  می‌نوشتم که دفعه بعدی جلوی بقیه مردم درست بشیند، پایش را هم ببندد! مرد حسابی سن بابای اوشین را داری، این چیزها را باید کلاس اول راهنمایی یاد می‌گرفتی!
*
به سلامتی و مبارکی پرسپولیس یک هشتصدهزار دلار باید برای کالدرون جور کند و یک هفتصدهزاردلار برای گلر ذخیره‌شان! بسیار هم عالی! ببینیم این بار همراه اول سی میلیارد کمک بلاعوض را جور می‌کند یا اینکه آقای آذری جهرمی از جای دیگری برای دوستان اسپانسر می‌آورد! اسمش هم همانطور که می‌دانید رویش هست. کمک‌های مردمی! کمک‌های هواداری! ببینیم این بار چهل و هشت ساعته چند ده میلیارد کمک مردمی جور می‌شود!
*
سؤال بسیار خوبی است که باید از آقای مددی پرسید! تقریباً چند وقت است که همه فعالان حوزه خبری استقلال و اطرافیان باشگاه پیرامون سرنوشت 80 میلیارد تومان پولی که از اسپانسر به باشگاه پرداخت شده، اظهار نگرانی می‌کنند و خواستار این می‌شوند که مددی مشخص کند این پول‌ها را به چه کسی داده! مقاومت آقای مددی هم پیرامون شفاف سازی در نوع خودش جالب است و می‌توان آن را با مقاومت دلیرانه آریو برزن سردار نامدار کشورمان مقابل لشکر دشمن قیاس کرد. حالا اینکه چه ایرادی دارد که شفاف سازی شود که این هشتاد میلیارد پول به چه کسانی داده شده، ما نمی‌دانیم! شما می‌دانید چرا آقای مددی نمی‌گوید؟
شفاف سازی کن عمو ببینه!


 


Page Generated in 0.0068 sec