printlogo


کد خبر: 231579تاریخ: 1400/4/7 00:00
خرده گزارش


سمیعی هم پنجره بسته را تجربه می‌کند

باشگاه پرسپولیس فقط تا چهارشنبه هفته جاری فرصت پرداخت بدهی‌اش به کالدرون را طبق حکم دادگاه CAS دارد. با این حال هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از جلسات متوالی درباره مسائل مالی این باشگاه نتوانست راهکار مناسبی برای پرداخت بدهی به کالدرون پیدا کند. جعفر سمیعی مدیرعامل و سید مجید صدری رئیس هیأت مدیره نیز با توجه به بدهی ۷۵ میلیارد تومانی خود نتوانستند منبع مالی دیگری را برای پرداخت پول کالدرون فراهم کنند تا سرخ‌پوشان در آستانه محرومیتی دیگر قرار بگیرند.
باشگاه پرسپولیس قصد دارد رسیدگی به پرونده کالدرون را به زمان شروع نقل و انتقالات تابستانی خود موکول کند تا بتواند در آن برهه زمانی و با توجه به مبالغی که سرخ‌ها بابت فصل جدید دریافت خواهند داشت طلب پیرمرد آرژانتینی را بپردازند.
چنانچه پرسپولیس نتواند این مبلغ را به موقع پرداخت کند وکیل کالدرون این مسأله را به اطلاع کمیته انضباطی فیفا خواهد رساند و پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته خواهد شد اما به محض پرداخت این پول و اطلاع رسانی وکیل کالدرون پنجره باز خواهد شد.
پرسپولیس سال قبل دو بار این اتفاق تلخ را تجربه کرده بود که در دوران مدیریت سمیعی رخ نداد اما به نظر می‌رسد تیم مدیریتی فعلی باشگاه هم بالاخره باید این اتفاق زشت را تجربه کند.


در انتظار شفاف‌سازی باشگاه

مسئولان باشگاه پرسپولیس هم مورد اعتراض بازیکنان قرار گرفته‌اند هم از سوی کالدرون تحت فشار هتسند اما دیگر هیچ پولی از کارگزار طلبکار نیستند و همین مسأله شرایط را برایشان به شدت دشوار کرده است.
در شرایطی که وضعیت مالی باشگاه نابسامان است ظهر روز شنبه جلسه‌ای بین مسئولان باشگاه و شرکت آتیه به عنوان کارگزار برگزار شد که رسانه باشگاه فقط خبر برگزاری جلسه را منتشر کرد و از محتوا و نتیجه جلسه هیچ چیزی بیرون درز نکرد.
در عین حال افکار عمومی و هواداران پرسپولیس منتظرند ببینند این جلسه چه نتیجه‌ای داشته و آیا قرار است شرایط تغییر کند و باشگاه پرسپولیس با پایان دادن به همکاری با این شرکت دنبال کارگزار دیگر و قرارداد تازه برود یا وضعیت به همین منوال ادامه پیدا خواهد کرد.


Page Generated in 0.0062 sec