printlogo


کد خبر: 231578تاریخ: 1400/4/7 00:00
چرا میزان کمک‌های هواداران دیگر اعلام نمی‌شود؟
پول طرفداران میلیونی هم ته کشید!


ایران ورزشی - هفته آخر اردیبهشت ماه بود که باشگاه پرسپولیس با انتشار مطلبی با ارائه کد دستوری و شماره حساب مجزا از هواداران خود خواست که به باشگاه محبوب‌شان کمک کنند. این اقدام البته از سوی بسیاری از پیشکسوتان و اهالی رسانه تقبیح شد اما گوش مدیران باشگاه پرسپولیس که راه‌های درآمدزایی را به روی خود بسته می‌دیدند و هزینه‌های سرسام‌آور امانشان را بریده بود، بدهکار نبود.
در عین حال از همان ابتدا اعلام شد میزان دقیق این کمک‌های هواداری آخر هر هفته هر چهارشنبه با ذکر عدد دقیق از سوی مسئولان یا رسانه باشگاه اعلام خواهد شد که البته این اتفاق در دو سه هفته اول رخ داد اما حالا چیزی حدود سه هفته است که هیچ عدد و رقمی در این خصوص اعلام نمی‌شود.
آخرین بار ابراهیم شکوری در یکی از مصاحبه‌هایش رقم تقریبی کمک‌های هواداری را اعلام کرد که چیزی حدود 5/ 2 میلیارد تومان بود اما از آن به بعد حداقل دو تا چهارشنبه گذشته و رقم کمک‌های هواداری اعلام نشده و به نظر می‌رسد این پروژه همان گونه که قبلاً پیش بینی می‌شد شکست خورده است.
این اتفاق پیش‌تر در دوره مدیریتی علی اکبر طاهری هم رخ داده بود و باشگاه رقم دقیق کمک‌های هواداری را در صفحه اصلی سایت رسمی‌اش اعلام می‌کرد که بعد از مدتی متوقف شد چرا که کمک‌های هواداران میلیونی پرسپولیس هم محدود است و در این شرایط سخت اقتصادی هواداری وجود ندارد تا بتواند با کمکی قابل توجه گره از مشکلات مالی باشگاه محبوبش باز کند.
پرسپولیس البته از ابتدا هم روی این رقم حساب چندانی باز نکرده بود و فقط باشگاه با این حرکت خودش را کوچک کرد و شأنش را پایین آورد!


Page Generated in 0.0057 sec