printlogo


کد خبر: 231577تاریخ: 1400/4/7 00:00
ماجرای عجیب فنونی‌زاده‌ها و پرسپولیس
فایل صوتی، شکایت، عذرخواهی و گذشت


ایران ورزشی- داستان برادران فنونی‌زاده و پرسپولیس به شکل عجیبی پیش می‌رود و تبدیل به یکی از حاشیه‌های پیرامونی سرخ‌ها شده است.
حدود یک ماه قبل مصاحبه‌ها و حرف‌های عجیب مهدی فنونی‌زاده علیه پرسپولیس و کنایه گل محمدی به او که این پیشکسوت آبی‌ها را «شاخ مجازی» نامید باعث شد مرتضی فنونی‌زاده مدافع سابق پرسپولیس خانواده را خط قرمز خود بنامد و علیه گل‌محمدی موضع بگیرد. همین مسأله باعث شد هواداران پرسپولیس به مرتضی فنونی‌زاده حمله کنند و پشت سرمربی تیم‌شان بایستند.
اخیراً یک فایل صوتی از فنونی‌زاده منتشر شده که او به یحیی و عیسی فحاشی کرده و همین باعث شد تا روز شنبه خبری منتشر شود مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس قصد دارد از برادران فنونی‌زاده شکایت کند. در این خبر آمده بود این اقدام با درخواست برخی پیشکسوتان صورت خواهد گرفت که البته بعید است درست باشد هر چند مطمئناً هیچ پیشکسوتی دوست ندارد با صحبت علیه اعضای تیم آن هم در این مقطع حساس تیم پرسپولیس را از رسیدن به قهرمانی دور کند و برایش حاشیه بسازد. البته از آن فایل صوتی مشخص است که یک هوادار جوان به نوعی با تحریک فنونی‌زاده باعث شده تا او از کوره در برود اما این حرف‌های زشت برای فنونی گران تمام شده.
در عین حال دیروز مرتضی فنونی‌زاده ویدئویی منتشر کرد که در آن تأکید کرده طرفدار پرسپولیس است و یحیی و عیسی را دوست دارد و به آنها احترام می‌گذارد تا اینطوری به صورت غیرمستقیم عذرخواهی کند ضمن اینکه ظاهراً تلاش‌هایی از سوی برخی پیشکسوتان صورت گرفته تا باشگاه از شکایت صرفنظر کند.


Page Generated in 0.0053 sec