printlogo


کد خبر: 231575تاریخ: 1400/4/7 00:00
خبر


کری خوانی با کاظمیان در سالن

پرسپولیس دیروز از ساعت 11:30 در یک سالن بدنسازی خصوصی به مدت یک ساعت تمرین کرد که بازیکنان با برنامه‌های مشخص و با دستگاه‌های بدنسازی، کار کردند. در این تمرین که با حضور همه بازیکنان برگزار شد، مصدومان نیز طبق برنامه کادر پزشکی، تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند.
جواد کاظمیان در سالن بدنسازی مشغول تمرین بود و برخورد گرمی با کادر فنی و بازیکنان داشت. در ادامه یحیی گل‌محمدی و کریم باقری با کاظمیان به بازی تنیس روی میز مشغول شدند که کری‌خوانی شدید آنها فضای مهیجی را در کنار تمرین تیم به وجود آورده بود. سرخپوشان پایتخت، دو جلسه تمرینی دیگر را تا بازی با گل‌گهر در برنامه دارند.


باز هم از رادو خبری نشد

در حالی که باشگاه پرسپولیس به رادوشویچ اعلام کرده بود شنبه به ایران برگردد و مطالباتش را بگیرد اما در دو روز گذشته هیچ خبری از این گلر کروات نشد. به نظر می‌رسد او با اهرم شکایت به فیفا و تجربه مناسبی که وکیل وی (کاستلو) در این زمینه در پرونده‌های مربوط به بودیمیر، میلیچ و النصر دنبال کرده، قصد دارد با طی کردن مراحل قانونی به خواسته خود دست یابد و سرخ‌ها را در قبال قرارداد فصول آتی نیز به دردسر بیندازد.


تهدید حکم میلیاردی

شعبه ۲۵ دادگاه تجدید نظر استان تهران با اعلام اینکه باشگاه پرسپولیس در سال ۹۳ و در شرایطی که قرارداد اسپانسری ۵ ساله با شرکت صدرا سیستم داشته مبادرت به انعقاد قرارداد مشابه با شرکت بهنام پیشرو کیش نموده، حکم به بطلان قرارداد این باشگاه و شرکت بهنام پیشرو داد.
حالا شرکت بهنام پیشرو چنانچه دعوی مطالبه و استرداد ثمن کند باشگاه پرسپولیس با تأخیر تادیه به حدود ۶۰ میلیارد تومان جریمه محکوم خواهد شد.


Page Generated in 0.0056 sec