printlogo


کد خبر: 231573تاریخ: 1400/4/7 00:00
قهرمانی‌ها را با حضور هواداران می‌خواهیم
ترابی: مشکلات ما از استقلال بیشتر است



مهدی ترابی از وقتی از بازی‌های منامه برگشته شرایط کیفی خوبی در دو بازی اخیر پرسپولیس نداشته اما کادر فنی پرسپولیس امیدوار است این بازیکن تعیین کننده در ادامه بازی‌ها به شرایط خوب خودش برگردد و همان مهره سرنوشت‌ساز باشد. ترابی مصاحبه‌ای با سایت ورزش سه انجام داده که مهم‌ترین حرف‌هایش درباره پرسپولیس را می‌خوانید:
*اعتراض مسی‌ها به گل پرسپولیس: من با خود مهدی صحبت کردم و او با صراحت گفت توپ به دستش نخورده است. فکر می‌کنم خطای دید برای بعضی‌ها رخ داده است. عبدی به طور عالی توپ را کنترل و وارد دروازه کرد. اگر تیمی بخواهد نسبت به داوری معترض باشد آن تیم پرسپولیس است. مس باید به خاطر خطای مدافع این تیم روی مغانلو ده نفره می‌شد. اگر این خطا درون محوطه بود و برای ما پنالتی گرفته می‌شد قطعاً ماجرا فرق می‌کرد. داور پشت محوطه خطا گرفت و باید بازیکن حریف را اخراج می‌کرد ولی نمی‌دانم چرا چنین تصمیمی نگرفت.
*رقابت با سپاهان در راه قهرمانی: سپاهان یک تیم خوب و با کیفیت است و سابقه چند قهرمانی دارد ولی ماهم پرسپولیسیم و چهار فصل پیاپی قهرمان شدیم و کسب پنجمین قهرمانی پیاپی مهم است و هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. امیدوارم که در نهایت در بازی‌های باقی‌مانده بهترین عملکرد ممکن را داشته و با کسب نتایج لازم پنجمین قهرمانی را به دست آوریم.
*تقابل با استقلال در یک چهارم نهایی جام حذفی: ما قبل از بازی با استقلال اگر اشتباه نکنم باید مقابل گل‌گهر، فولاد و آلومینیوم قرار بگیریم. تمام تمرکز ما به این سه مسابقه معطوف است که بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم و در صدر جدول بمانیم. برای بازی با استقلال به اندازه کافی فرصت برای صحبت کردن وجود دارد.
*کیفیت فردی در بازگشت دوباره به پرسپولیس: در این مورد باید هواداران نظر دهند و البته نظر کادر فنی هم مهم است. من همیشه در زمین مسابقه تلاش می‌کنم که بهترین عملکرد را داشته باشم و می‌دانم هواداران پرسپولیس هم به کم قانع نیستند. همیشه دوست دارم آنها را خوشحال کنم. من در زمانی که با پرسپولیس پوکر کردم نیز شرایط خوبی داشتم و تلاش می‌کنم تا کادر فنی و هواداران از من راضی باشند.
*غیبت هواداران در ورزشگاه‌ها: صد در صد از این موضوع ناراحت هستیم. تمام هدفمان این است در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان شویم ولی چقدر خوب است این عناوین با حضور هواداران در ورزشگاه رقم بخورد. من امیدوارم هرچه زود‌تر بیماری کرونا ریشه‌کن شود تا هواداران دوباره به ورزشگاه برگردند.
* صحبت‌های بازیکنان استقلال درباره شرایط بهتر پرسپولیس: من اعتقاد دارم مقایسه اصلاً درست نیست و ما ادعا داریم در سطح حرفه‌ای رقابت می‌کنیم. ما هم مشکلات خود را داریم ولی وقتی وارد زمین می‌شویم همه چیز را فراموش می‌کنیم. ما می‌دانیم هواداران پرسپولیس چشم انتظار نتایج خوب هستند تا حداقل چند ساعت خوشحال باشند. مشکلات ما از استقلال بیشتر است و تصوری که بازیکنان این تیم دارند درست نیست. ما هم مشکل داریم ولی فریاد نمی‌زنیم، فکر می‌کنم مطرح کردن برخی مسائل در شأن فوتبال ما نیست.


Page Generated in 0.0055 sec