printlogo


کد خبر: 231571تاریخ: 1400/4/7 00:00
خبر



میلیچ مقابل آلومینیوم بازی می‌کند؟

یکی از بازیکنانی که مقابل گل‌گهر سیرجان از روی سکوها با لباس شخصی نظاره‌گر دیدار استقلال بود، هروویه میلیچ مدافع-هافبک آبی‌هاست که هم به‌دلیل مصدومیت و هم به‌دلیل دریافت نکردن مطالبات خود شرایط خوبی را سپری نمی‌کند و نتوانست مقابل گل‌گهر در لیست تیمش جای بگیرد. با این حال میلیچ که نشان داده علاقه ویژه‌ای به فرهاد مجیدی دارد و علی‌رغم بدعهدی مدیران در پرداخت معوقات و تمدید قراردادش، باز هم پای قول خود ایستاده و به تهران سفر کرده تا در کنار تیمش باشد، پس از بازی با گل‌گهر در تمرین ریکاوری استقلال حاضر شد. مدافع-هافبک اهل کرواسی تیم استقلال در تمرین روز شنبه مطابق آنچه کادر فنی خواسته بود آیتم‌های تمرینی را در کنار دیگر بازیکنان استقلال انجام داد تا نشان بدهد دوران نقاهت مصدومیت خود را گذرانده و احتمالاً اگر مشکل خاصی پیش نیاید، می‌تواند در لیست استقلال برای دیدار با آلومینیوم قرار بگیرد.

 
محل جدید تمرین

یکی از مشکلاتی که اعضای تیم استقلال طی هفته‌های گذشته با آن روبه‌رو بودند، نداشتن سالن وزنه ثابت بود و آبی‌ها مجبور می‌شدند هر بار که نیاز به وزنه دارند به یکی از سالن‌های مختلف در سطح تهران بروند.
حالا اما گفته می‌شود مدیرعامل استقلال این مسأله را حل کرده است. باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای که منتشر کرده آورده است: «بعد از درخواست احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال از صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران و موافقت ایشان، از این پس تیم استقلال می‌تواند به‌صورت رایگان از مجموعه مدرن و مجهز بدنسازی آکادمی کمیته ملی المپیک ایران استفاده کند. نکته مثبت این مجموعه بدنسازی مجهز، نزدیکی آن به محل تمرین آبی‌پوشان پایتخت است.

 
مصدومیت نادری برطرف شد

مدافع چپ استقلال مشکلی برای همراهی تیمش مقابل آلومینیوم اراک ندارد. محمد نادری مدافع استقلال که در بازی گذشته تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد، می‌تواند آبی‌ها را همراهی کند. نادری طی یکی، دو روز گذشته زیر نظر کادر پزشکی استقلال کار کرد و تمرینات اختصاصی درمانی انجام داد. حالا با انجام معاینات پزشکی مشخص شده نادری می‌تواند در بازی روز پنجشنبه استقلال و آلومینیوم اراک برای تیمش به میدان برود. رسیدن نادری به بازی با آلومینیوم اراک خبر خوبی برای فرهاد مجیدی و هواداران استقلال محسوب می‌شود.

 


Page Generated in 0.0059 sec