printlogo


کد خبر: 231562تاریخ: 1400/4/7 00:00
بولیوی- آرژانتین، گروه A کوپا آمه‌ریکا، ساعت 4:30 بامداد
از مسی امتیاز بگیر

آخرین بازی مرحله گروهی کوپاآمه‌ریکای 2020 مبارزه نابرابری است میان بولیوی که در چهار سال گذشته تنها سه پیروزی در رقابت‌های مختلف داشته و بدون شک بدترین تیم منطقه آمریکای جنوبی به حساب می‌آید و آرژانتین که به دنبال صدرنشینی در گروه اول مسابقات متشکل از تیم‌های جنوبی قاره است و می‌خواهد از آخرین فرصت‌ها برای بردن جام با فوق‌ستاره‌اش، لیونل مسی بهره بگیرد. در واقع با حذف بولیوی از این گروه، صعود چهار تیم دیگر این گروه قطعی شده و این بازی و دیدار همزمان اروگوئه و پاراگوئه برای تعیین رتبه تیم‌ها در گروه است. تیم چهارم این گروه در مرحله یک‌چهارم‌نهایی با برزیل صدرنشین گروه دیگر بازی می‌کند و به همین ترتیب تیم‌های دیگر در صورت داشتن رتبه بهتر، شانس بازی با حریف آسان‌تری در مرحله بعد را دارند.
تیم لیونل اسکالونی بعد از تساوی ناامیدکننده یک بر یک مقابل شیلی دو برد اقتصادی یک بر صفر مقابل اروگوئه و پاراگوئه به دست آورد که با توجه به بازیکنان هجومی آلبی سلسته چندان درخشان نیست. بولیوی هم که بدون امتیاز در قعر جدول گروه قرار دارد، در سه بازی قبلی خود شش گل خورده و یک گل زده.
بولیوی حریف خوشایندی برای آرژانتین به حساب می‌آید چون در 38 بازی 26 برد به نام این تیم ثبت شده. آخرین باخت آرژانتین برابر بولیوی، در مقدماتی جام جهانی 2018 بود که بدون مسی رقم خورد اما در مقدماتی جام جهانی پیش رو، آرژانتین با گل‌های لوتارو مارتینس و آنخل کوره آ انتقام گرفت.
این تیم آرژانتین اگرچه در سه بازی آخرش در تورنمنت تنها سه گل زده اما سخت هم گل می‌خورد و آخرین بار در نیمه‌نهایی کوپاآمه‌ریکای قبلی در سال 2019 مقابل برزیل طعم شکست را چشیده است.
سزار فاریاس مربی بولیوی با بدشانسی هم مواجه بوده و سه بازیکن کلیدی‌اش را در آخرین لحظات به دلیل تست مثبت کووید 19 از دست داده هرچند کاپیتان مارسلو مورنو در بازی آخر مقابل اروگوئه روی نیمکت نشست و احتمالاً در این بازی در ترکیب ثابت خواهد بود. اسکالونی هم مشکل مصدومیت و بیماری ندارد اما به دلیل قطعی شدن صعودش شاید از بازیکنان جدید استفاده کند.

 


Page Generated in 0.0062 sec