printlogo


کد خبر: 231559تاریخ: 1400/4/7 00:00
خبر



دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور
قهرمانی رکابزن المپیکی

ملی‌پوش المپیکی، عنوان نخست قهرمان دوچرخه‌سواری ایران را کسب کرد. مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی ایران از روز گذشته در نمک آبرود آغاز شده و در اولین روز این رقابت‌ها، ماده استقامت جاده بزرگسالان و رده امید برگزار شد که در پایان رکابزن المپیکی ایران موفق شد عنوان نخست رده بزرگسالان را کسب کند. سعید صفرزاده که 20 روز دیگر راهی المپیک توکیو می‌شود، مقام اول را کسب کرد و محمد گنج‌خانلو و میثم رضایی به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. امتیاز این مسابقه در رنکینگ جهانی تیم ایران و خود رکابزنان مؤثر است.

 
قهرمانی تهران در رقابت‌های دوومیدانی
۲ رکوردشکنی و ناکامی زنان در کسب سهمیه جهانی

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور در بخش زنان، طی روزهای جمعه و شنبه، ۴ و ۵ تیر برگزار شد و با قهرمانی تیم تهران به پایان رسید. زنان جوان طی این مسابقات در کسب سهمیه رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان ناکام ماندند تا همچنان مهلا محروقی، پرتابگر دیسک، تنها زن حاضر در رقابت‌های کنیا باشد. در روز دوم مسابقات فاطمه محیطی‌زاده در هفتگانه با کسب ۴۵۵۷ امتیاز رکورد ملی رده سنی جوانان این ماده را شکست. حد نصاب قبلی ملی این ماده با ۴۳۶۹ در اختیار خود محیطی‌زاده بود که در سال ۱۳۹۹ به ثبت رسانده بود. در جریان مسابقات روز نخست هم، نرگس رستگار با ثبت زمان 68/14 ثانیه رکورد ملی ماده دوی ۱۰۰ متر بامانع در رده سنی جوانان را شکست. رکورد سابق این ماده با زمان 82/14 ثانیه در اختیار پردیس عبدالمحمدی بود.


سریال ادامه‌دار حواشی در بدنسازی
این ‌بار ضرب و شتم داور

سرپرست یکی از تیم‌های حاضر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ پاورلیفتینگ به سمت داور حمله‌ور شد و او را مورد ضرب و شتم قرار داد! ر جریان یکی از دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی لیگ پاورلیفتینگ که بعد از ظهر شنبه (۵ تیر) در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شد، تیم‌های هیأت بدنسازی کرمانشاه و ملی حفاری ایران به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ملی حفاری به پایان رسید. در جریان دیدار این دو تیم، اتفاق تلخی در سالن مسابقات رخ داد و سرپرست تیم هیأت بدنسازی کرمانشاه به سمت داور حمله‌ور شد و او را مورد ضرب و شتم قرار داد! این شخص بلافاصله از سوی کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی تعلیق شد تا کمیته انضباطی در خصوص تخلف او تصمیم‌گیری کند. فدراسیون بدنسازی روی اخبار حاشیه‌ای قدم بر‌می‌دارد. دو روز پیش بود که خبر دیپورت تیم اعزامی به گرجستان حاشیه‌ساز شده بود و حالا این بار درگیری در مسابقات پاورلفتینگ خبرساز شده است.

 
اردوی 24 نفره تیم کشتی فرنگی نوجوانان برای جهانی بوداپست

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان برای حضور در رقابت‌های جهانی مجارستان روزهای ۸ تا ۱۴ تیر در سالن توفیق جهانبخت تهران برگزار می‌شود. اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان از ۸ تا ۱۴ تیر در سالن توفیق جهانبخت تهران برگزار می‌شود. برای حضور در این اردو در وزن ۴۵ کیلوگرم علی احمدی‌وفا، محمدرضا غلامی و ابوالفضل جهانگیری، در وزن ۴۸ کیلوگرم سامان ناصری‌پور و ابوالفضل صدیقی، در وزن ۵۱ کیلوگرم ابوالفضل شهرکی‌نیا، آرین کاظمی و صالح سیف‌خانی، در وزن ۵۵ کیلوگرم علی‌اصغر سام دلیری و محمدرضا توکلیان، در وزن ۶۰ کیلوگرم سید‌مصطفی رضایی، اهورا بویری و رضا قیطاسی، در وزن ۶۵ کیلوگرم سید‌محمد‌مهدی میری و علیرضا ابراهیمی، در وزن ۷۱ کیلوگرم علیرضا عبدولی و عرفان ولی‌پور، در وزن ۸۰ کیلوگرم امیررضا آریا مقدم و ابوالفضل نوشاد، در وزن ۹۲ کیلوگرم علی جلالی عبدالوند و ابوالفضل چوپانی و در وزن ۱۱۰ کیلوگرم امید پایدار، علی والی و محمد عیدی‌زاده به اردوی تیم ملی دعوت شدند. رقابت‌های کشتی قهرمانی نوجوانان جهان روزهای ۲۸ تیر لغایت ۳ مرداد سال جاری به میزبانی بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.


 


Page Generated in 0.0046 sec