printlogo


کد خبر: 231552تاریخ: 1400/4/7 00:00
مصاحبه



گردانی: اکبرپور صلاحیت هدایت ماشین‌سازی را ندارد

ماشین‌سازی در ادامه روزهای بسیار بدی که سپری می‌کند، در دیدار مقابل نساجی مازندران نیز دو بر صفر بازی را واگذار کرد و از حالا باید این تیم را به‌عنوان اولین تیم سقوط‌ کننده به لیگ یک بدانیم. پس از پایان این بازی، باشگاه ماشین‌سازی اعلام کرد، حبیب گردانی مدافع چپ سبزپوشان با تصمیم کادر فنی و مدیریت باشگاه تا اطلاع ثانوی از تیم کنار گذاشته شده است و در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفت. گردانی با تأیید این اتفاق می‌گوید: «باور کنید از همان ابتدا که کادر فنی جدید بر رأس کار آمد، به این خاطر که من با حامد نجفی مدیرعامل قبلی به تیم آمده بودم نسبت به من بدبین بودند و از همان ابتدا به دنبال بهانه‌ای می‌گشتند تا بتوانند من را از تیم کنار بگذارند، در صورتی ‌که همه من را می‌شناسند که اصلاً کاری به اینجور مسائل ندارم و تنها به فکر کمک به تیمم هستم.» مدافع ماشین‌سازی درباره اتفاقی که منجر به این تصمیمات شد، ادامه می‌دهد: «ماجرا از آنجا شروع شد که اکبرپور من را در بین دو نیمه تعویض کرد، راستش را بخواهید من از نتیجه به دست آمده ناراحت بودم و به همین دلیل با ایشان وارد مشاجره شدم که البته به‌ هیچ‌وجه این کارم را تأیید نمی‌کنم، ولی این را بگذارید به‌ حساب تعصبی که به تیم دارم چون خودم تصور می‌کردم می‌توانم در نیمه دوم به تیم کمک کنم. معمولاً چنین مواردی پیش می‌آید اما باشگاه همین مسأله را بزرگ کرد و من را از تیمی که عاشق آن هستم کنار گذاشتند.» حبیب گردانی با انتقاد صریح از علیرضا اکبرپور می‌گوید: «با تمام احترامی که برای اکبرپور قائل هستم، باید بگویم همه می‌دانند اکبرپور در حد سرمربیگری لیگ برتر نیست، اصلاً او با چه رزومه‌ای به تیم ریشه‌داری مثل ماشین‌سازی آمده؟ صرف بازی کردن در این تیم که دلیل نمی‌شود. ایشان باید ابتدا در دسته‌های پایین‌تر برای خودش سابقه‌ای دست ‌و پا می‌کرد و سپس به یک تیم لیگ برتری می‌آمد. از نونهالان استقلال که برای یک تیم بزرگسالان مربی نمی‌آورند. وقتی از نونهالان برای تیم ماشین‌سازی مربی می‌آورید خب نتیجه هم همین می‌شود.»

شیری: ساکت موج رفاقت در تیم را بالا برد

حامد شیری کاپیتان نساجی که موفق شد در بازی با ماشین‌سازی گل بزند خودش را در این فصل ۴ گله کرده و یک عنوان تازه هم کسب کرده است. شیری در مورد گلی که به ثمر رساند، می‌گوید: «در چند صحنه برای ضربه ایستگاهی و کرنر بود که با بقیه مدافعان اضافه می‌شدیم تا بتوانیم کمک کنیم و مثمرثمر باشیم که این اتفاق برای من و امیر جانملکی دیگر مدافع میانی تیم افتاد و خدا را شکر توانستیم دو گل بزنیم و سه امتیاز را بگیریم.» شیری در مورد اینکه به عنوان گلزن‌ترین بازیکن تاریخ نساجی در لیگ برتر لقب گرفته، ادامه می‌دهد: «من همیشه تلاش می‌کنم وظیفه اولم یعنی دفاع کردن را به خوبی انجام بدهم و امیدوارم توانسته باشم این کار را انجام دهم و اگر نیاز بود در بخش گلزنی کمک کنم این کار را انجام می‌دهم و می‌توانستم در این زمینه بیشتر از فرصت‌هایم استفاده کنم ولی شرایط به گونه‌ای پیش رفت که تا اینجای کار این آمار رقم خورده و خوشحالم این شرایط برای من به وجود آمد.»
 کاپیتان نساجی در مورد شادی گل‌شان که بازیکنان همه بعد از گل ساکت الهامی سرمربی‌شان را در آغوش می‌گیرند، می‌گوید: «با توجه به شرایط اخلاقی و شخصیتی که ایشان داشت موج رفاقت در تیم را خیلی بالا برد و تمام بچه‌ها با هم یکدل به دنبال موفقیت تیم هستند و کسی که باعث این اتفاق شد آقای الهامی است.»

کریمی: هیچ بحثی با رسول خطیبی نداشتم

امیرحسین کریمی هافبک پدیده مشهد تأکید کرد در بازی با تراکتور جر و بحثی با رسول خطیبی نداشته است: «در این زمینه سوءتفاهم شده.
من اصلاً جر و بحثی با خطیبی نداشتم. در چند صحنه روی من خطا شد و یک نفر از روی نیمکت تراکتور مدام به من می‌گفت بلند شو و منظورش این بود که تمارض می‌کنم! به هر حال شرایط مسابقه حساس بود و من هم تحت فشار قرار داشتم به همین دلیل جواب آن فرد را روی نیمکت تراکتور دادم که فکر می‌کنم یکی از اعضای کادر فنی این تیم بود. به هر حال وقتی بازیکن تحت فشار قرار می‌گیرد، شاید چنین اتفاقاتی رخ دهد. من هم می‌توانستم چیزی نگویم، ولی شرایطم طوری بود که نتوانستم واکنشی نشان ندهم.»




 


Page Generated in 0.0053 sec