printlogo


کد خبر: 231551تاریخ: 1400/4/7 00:00
خبر


خبیری عضو هیأت مدیره سایپا شد

سیدجواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با حکمی حسین خبیری را به عنوان عضو موظف هیأت مدیره باشگاه سایپا منصوب کرد. خبیری پیش از این در باشگاه سایپا به عنوان مشاور مدیرعامل و سخنگوی باشگاه مشغول به کار بود و سوابقی همچون معاونت اجرایی و مشاور عالی باشگاه پرسپولیس و مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک را هم در کارنامه کاری خود دارد.
جلسه معارفه خبیری صبح دیروز یکشنبه 5 تیر در دفتر معاونت توسعه گروه خودروسازی سایپا انجام و حکم وی توسط مرتضی فراهانی رئیس هیأت مدیره شرکت فرهنگی ورزشی سایپا به او ابلاغ شد.

 
انتقاد باشگاه گل‌گهر از اشتباهات داوری:
دلیل این عداوت را نمی‌دانیم

باشگاه گل‌گهر سیرجان به شدت از اشتباهات داور بازی مقابل استقلال انتقاد کرد. روابط عمومی گل‌گهر سیرجان با انتشار تصمیمات تأثیرگذار اشتباه محمدحسین زاهدی‌فرد در بازی تیم‌های استقلال و گل‌گهر اعلام کرد: «سریال اشتباهات داوری علیه گل‌گهر... کارشناسان داوری متفق‌القول بودند گل اول استقلال به گل‌گهر هرگز خطا نبوده است و یک پنالتی هم به نفع گل‌گهر طبق عادت بازی‌های این فصل نادیده گرفته شده است. هنوز مشخص نیست دلیل این همه عداوت چیست؟» شاگردان امیر قلعه‌نویی جمعه شب در هفته بیست‌ و چهارم لیگ برتر، با نتیجه 2 بر صفر از استقلال شکست خوردند و به جایگاه پنجم جدول لیگ برتر سقوط کردند.
 

حضور ساکت و سپاهانی‌ها در گلزار شهدای اهواز

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان و جمعی دیگر از عوامل این باشگاه در گلزار شهدای شهر اهواز حضور پیدا کردند. قبل از بازی فولاد خوزستان و سپاهان، ساکت به همراه شهاب شکل‌آبادی مدیر فرهنگی و جمعی دیگر از اعضا و عوامل این باشگاه به زیارت گلزار شهدای شهر اهواز رفتند. در این برنامه به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر از خانواده شهید عادل الهایی از شهدای نیروی انتظامی که در راه مبارزه با مواد مخدر به شهادت رسیده است، توسط مدیرعامل باشگاه تجلیل به عمل آمد. در ادامه از خانواده سردار شهید علی هاشمی از فرماندهان دفاع مقدس و همچنین خانواده شهید مدافع سلامت دکتر عبدالله عسکری هم تجلیل به عمل آمد. در این مراسم معاونان فرهنگی و ورزشی اداره ورزش و جوانان استان خوزستان، مشاور استاندار در امور ایثارگران، معاون فرماندهی نیروی انتظامی استان، ریاست بسیج ورزشکاران شهر اهواز و دیگر مسئولان استانی حضور داشتند.

 
 اخباری با تراکتور تمرین کرد

تیم تراکتور در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با نتیجه دو بر یک مغلوب میزبان خود پدیده در مشهد شد. یکی از مهم‌ترین حواشی مربوط به این بازی، غیبت محمدرضا اخباری در ترکیب سرخ‌پوشان تبریزی بود. دروازه‌بان ملی‌پوش تراکتوری‌ها همراه با دیگر اعضای تیم در سفر به مشهد حضور نداشت و این موضوع باعث به وجود آمدن شایعاتی مبنی بر کنار گذاشته شدن او از تیم شد. در شرایطی که باشگاه تراکتور موضع رسمی خود را در مورد این اتفاق اعلام نکرده بود، شایعات در حال بیشتر شدن بودند تا اینکه اتفاقی افتاد که می‌توان از آن به عنوان پایان تمامی حرف و حدیث‌ها یاد کرد. تیم تراکتور علاوه بر اخباری، غایبان دیگری هم در سفر به مشهد داشت؛ از جمله محمدرضا خانزاده، پیمان بابایی، مهدی تیکدری و محمد مسلمی‌پور که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم‌شان نبودند. این بازیکنان به همراه اخباری ساعت 18 شنبه با حضور در زمین تمرین اختصاصی باشگاه تراکتور، تمرین کردند. حضور گلر تراکتوری‌ها در این تمرین را می‌توان پایانی دانست بر حواشی که جدایی او از تراکتور را مطرح کرده بودند.
 

 اعلام زمان نقل‌ و انتقالات تابستانی لیگ‌های فوتبال

زمان قطعی نقل و انتقالات تابستانی فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ مورد تأیید فیفا اعلام شد. این زمان که به تأیید فیفا هم رسیده به شرح زیر است:
مسابقات لیگ حرفه‌ای فصل 1401-1400
شروع نقل و انتقالات 25 مرداد 1400
پایان نقل و انتقالات 16 آبان 1400
مسابقات لیگ آماتور کشور
فصل 1401-1400
شروع نقل و انتقالات 28 مرداد 1400
پایان نقل و انتقالات 19 آبان


Page Generated in 0.0049 sec