printlogo


کد خبر: 231548تاریخ: 1400/4/7 00:00
احسان حسینی:تراکتور به تیر زد ما به تور
با پیروزی مقابل فولاد حتی برای سهمیه هم شانس داریم



گفت و گو
ناصرقراگزلو    
احسان حسینی مدافع فصل سابق پرسپولیس که به شکل قرضی به تیم پدیده پیوسته و بازی‌های قابل قبولی را در تیم مشهدی سپری کرده از شرایط خاص تیمشان و البته بازی بسیار خوب و موفق‌شان مقابل تراکتور حرف می‌زند؛ دیداری که شاگردان رحمتی با وجود ده نفره شدن و بازی با یک بازیکن کمتر که بیش از هفتاد دقیقه هم طول کشید کار بزرگی انجام دادند و در نهایت با نتیجه دو بر یک از سد تیم تراکتور گذشتند و این تیم را با شکست روانه تبریز ساختند. برد باارزش مقابل تراکتور امیدواری‌های زیادی را برای تیم مشهدی به وجود آورده تا جایی که مدافع تیم مشهدی حتی از امیدوار شدن تیمشان برای رسیدن به کسب سهمیه و کمتر شدن فاصله امتیازی‌شان با سایر تیم‌های بالای جدولی و حریفان مستقیم‌شان با ایران ورزشی صحبت می‌کند.

چطور شد که مدافع تیمتان در دقیقه 20 بازی اخراج شد تا تیمتان همان اوایل بازی شوکه شود؟!
بله همانطور که گفتید اخراج نعمتی شوک خیلی بدی به تیم ما وارد کرد. علی یک کارت زرد در همان دقایق اولیه دریافت کرد که به نظرم درگیری کوچک و طبیعی بود و داور هم می‌توانست آن صحنه را مدیریت کرده و به قولی آن خطای معمولی را کارت ندهد اما متأسفانه اینطور نشد و مدافع ما با خطای بعدی خیلی سختگیرانه کارت دوم را دریافت کرد و از زمین اخراج شد تا ما بیش از هفتاد دقیقه مجبور شویم ده‌ نفره با یک بازیکن کمتر بازی کنیم و تحت فشار قرار بگیریم اما خدا را شکر که بردیم و موفق شدیم ده نفره بردی ارزشمند را مقابل تیم تراکتور که تیم خوب و پرمهره‌ای هم بود کسب کنیم و دست پر از میدان خارج شویم و سه امتیاز بسیار حساس خانگی را که خیلی برایمان مهم بود کسب کردیم و به آینده تیممان خیلی خیلی امیدوار شدیم.
شرایط بازی به لحاظ مالکیت و خلق موقعیت از سوی دو تیم چگونه بود و با در نظر گرفتن این موارد برد را نتیجه‌ای عادلانه برای تیمتان مقابل تراکتور می‌دانی؟
بازی را خیلی خوب شروع کردیم و بعد هم با گل حسین مهربان از تیم تراکتور با یک گل اختلاف پیش افتادیم اما در ادامه تیم تراکتور با وجود ده نفره شدن ما فشار را بیشتر کرد و به گل تساوی رسید با وجود این ما خیلی بهتر و به نوعی باهوش کار کردیم و حتی با وجود اینکه یک بازیکن هم کمتر داشتیم با گل ارزشمند امین قاسمی‌نژاد از تیم میهمان پیش افتادیم و دست آخر با سه امتیاز بسیار باارزش از میدان خارج شدیم البته تراکتور هم دو بار توپ را به تیرک دروازه ما زد اما ما هم چهار فرصت تک به تک مقابل دروازه تیم تبریزی خلق کردیم که این مسأله نشان می‌دهد ما با برنامه ظاهر شدیم و با وجود یک بازیکن کمتر برای دقایق بسیار طولانی سه امتیاز ارزشمند را کسب کردیم؛ مسأله‌ای که نشان از بابرنامه بودن تیم ما و برتری‌مان در عین ده نفره شدن دارد. وقتی همه این فاکتورها را در کنار هم قرار می‌دهیم نشان می‌دهد که ما تیم بهتری بودیم و از هر نظر برای پیروزی مقابل تراکتور و کسب امتیاز مستحق‌تر بودیم.
با وجود کسب نتیجه خوب به نظر می‌رسد که برای سهمیه و صعود به رده‌های بالای جدول شانس چندانی ندارید؟!
نه اصلاً اینطور نیست و در واقع شرایط ما به گونه‌ای است که با تیم فولاد در رده چهارم تنها پنج امتیاز فاصله داریم و از آنجا که با این تیم بازی مستقیم داریم قادریم در صورت برد در این دیدار و بازی‌های باقی‌مانده‌مان حتی تا رده چهارم هم بالا بیاییم و شانس کسب سهمیه را برای خودمان زنده نگه داریم.
شرایط مالکیت و اوضاع بحرانی که بعد از تغییر مالکیت‌تان داشتید بهبود یافته یا هنوز اوضاع بغرنجی را سپری می‌کنید؟!
نه شرایط‌مان بهتر شده و خدا را شکر با تلاش‌های مسئولان خصوصاً آقای رحمتی تا حدودی آرامش به تیم ما بازگشته است و در حال حاضر بازیکنان با کادر فنی در تلاش هستیم تا روزهای خوبی را برای تیم پدیده رقم بزنیم و شرایط‌مان را بهتر سازیم البته خیلی خوب می‌دانیم که در بازی‌های آخر فصل تیم‌ها خیلی سخت امتیاز می‌دهند و به نوعی بازی راحتی وجود ندارد و ما هم حریفان سرسختی مانند تیم آلومینیوم اراک و چند تیم دیگر   داریم که نزدیک به ما هستند اما ما برای بازی‌های پایانی فصل هم شرایط دشواری داریم و همه جوره باز هم بیشتر و بیشتر می‌جنگیم تا ان‌شاءالله بهترین نتیجه ممکن را برای تیممان و هواداران پدیده در شهر امام رضا علیه السلام به ارمغان بیاوریم و به نوعی آنها را در شرایط سخت فعلی خوشحال سازیم.
بازی بعدی‌تان هم دیداری سخت و نفسگیر خواهد بود.
بله با سایپا در خانه این تیم بازی داریم دیداری که به جهت شرایط امتیازی سایپا حتماً برای ما دشوار خواهد بود اما ما هدفی جز کسب سه امتیاز در بازی‌های خانگی‌مان یا دیدارهای خارج از خانه نداریم و با روحیه بالایی که بعد از برد مقابل تراکتور داریم حتماً با بهترین شرایط روحی و فنی به مصاف سایپا می‌رویم تا از رویارویی مقابل این تیم هم با سه امتیاز از میدان خارج شویم.
شرایط قراردادت با تیم پدیده به چه صورتی است؟
من به صورت قرضی از تیم پرسپولیس به تیم پدیده آمده‌ام و یک سال و نیم دیگر از قراردادم با تیم پدیده باقی مانده است و خدا را شکر از شرایطم در تیم پدیده هم راضی هستم و تجربیات خوبی را در این تیم کسب کرده‌ام.
کادر فنی تیمتان از شرایطتت راضی است و فکر می‌کنی به لحاظ فنی توانسته‌ای رضایت آنها را جلب کنی؟
بله خدا را شکر کادر فنی تیم پدیده از من رضایت دارند و از عملکرد فنی‌ام راضی هستند من هم سعی می‌کنم باز هم بهتر و بیشتر تلاش کنم تا بتوانم بیشترین کارایی ممکن را برای تیمم داشته باشم.



 


Page Generated in 0.0047 sec